اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

زنجیره سرد به سلسله فعالیت های بدون وقفه تولید , ذخیره سازی , و توزیع در داخل یخچال ( در دمای کنترل شده ) گفته میشود . این زنجیره تامین به منظور ماندگاری و حفظ کیفیت مطلوب موادغذایی منجمد و محصولات دارویی در دمای پایین انجام میگیرد .

شرکت دنیای ماموت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ی اتاق های یخچالی و ایزوله نقش مهمی در زنجیره سردکشور به عهده دارد و انتخاب اول شرکت های دارویی برای حمل دارو به سراسر کشور و خارج از کشور اتاق های ایزوله و یخچالی دنیای ماموت میباشد .

یخچال ایسوزو جزء ماشین های نیمه سنگین ی میباشدکه در بازار وجود دارد . ایسوزو یخچال باعث میشود تا زمانی که محصولات مختلف را در داخل اتاقک یخچال قرارمیگیرد میزان سرمایی که برای موادی که در داخل ماشین قرار میگیرد را تنظیم و کنترل خواهد کرد .

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

مشخصات اتاق و شاسی اتاق یخچالی ماموت

ایسوزو 8 تن  ( ابعاد بیرونی )

طول :4.80   عرض: 2.20   ارتفاع :  2.20

ساختار شاسی اتاق دارای شاسی مخصوص پیچ مهره ای از ورق ST.37 , ST.52 خمکاری شده با استحکام بالا که جهت مقاومت بیشتر در برابر خوردگی با رنگ پودری پوشش داده شده است  و ساختار اتاق از ساندویچ پانل مخصوص با پوشش دو رو ورق آلوزینک , ضخامت ورق داخلی 0/5mm ضخامت ورق بیرونی 0/7mm fi w,vj پیش رنگ شده ( با 25 میکرون رنگ کوره ای از رو 6 میکرون رنگ پرایمر از زیر ) به همراه عایق فوم پلی اورتان آلمانی با دانسیته55 ضخامت ساندویچ پانل دیواری جانب اتاق ها 6 سانت و دیواره جلو و سقف 8 سانتی متر و ضخامت کف پانل 10 سانتی متر با استراکچر مخصوص از زیر پوشش فایبر گلاس و از رو با قابلیت نصب ریل آلومینیوم و ورق آجدار آلومینیوم میباشد .

مونتاژ اتاق و قطعات وابسته بدون استفاده از پرچ و توسط چسب مخصوص بادوام و استحکام بالا میباشد .

دارای درب دولنگه مخصوص با یراق آلات از نوع استنلس استیل و سیستم روشنایی استاندارد ماموت

متعلقات اتاق یخچالی

سپر عقب و لزومات استاندارد ملی ایران

اقلام قابل سفارش درب عقب تک لنگه یا دولنگه و درب بغل قابل سفارش

 

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

از ویژگی های اتاق حمل یخچالی عبارتند از موارد ذیل 

ایزوله بودن 

عایق گرما  و سرما 

ساختار ساندویچ پنلی

دارای وزن سبک 

استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه 

کیفیت , دوام و ماندگاری بالا 

صرفه جویی در مصرف انرژی 

تجهیزات سفارشی اتاق های حمل بار

درب بغل : 150*90 / 165*90 / 170*90 / 190 *90 سانتیمتر – گلگیر 2/4 عدد – جعبه ابزاربزرگ به ابعاد 480*480* 1000 میلیمتر – جعبه ابزار کوچک به ابعاد 450*450*410 میلیمتر – پروفیلهای آلومینیومی بیرون رنگی – قفل و بست درب های عقب  ایتالیایی- سپر

اتاق های یخچالی دنیای ماموت با بکارگیری آخرین فناوری سوپر فاین پلی اورتان و همچنین وزن بهینه و قابلیت حمل باربیشتر و درنهایت هزینه پایین تر جایگاه ویژه ای را درعرصه حمل و نقل ایمن به خود اختصاص داده اند.

 کاربری اتاق های یخچالی ایسوزو ماموت

اتاق یخچالی برای حمل دارو – اتاق یخچالی برای حمل فراوردهای خام دامی و لبنی و بستنی , پروتئینی , گوشت و مرغ , مواد غذایی منجمد قابل استفاده میباشند

با ماموت رویاها واقعی میشوند.

 

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

قیمت اتاق یخچالی ایسوزو

قیمت اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن براساس نوع و ضخامت ساندویچ پانل و بالای صفر و زیر صفر بودن و دو منظوره بودن آن و دیفراستار و نوع یونیت بستگی دارد و قیمت با توجه به مشخصات درخواستی مشتری و خریدار گرامی اعلام میشود . شما با خرید از مجموعه ماموت میتوانید از مزایای مشاوره رایگان فنی قبل از ثبت سفارش استفاده نمایید .

نحوه ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور اتاق یخچالی ایسوزو

بعد از تماس با کارشناسان فروش شرکت نوع درخواست و مشخصات فنی اتاق یخچالی مورد نظر خود را با توجه به نوع کاربری اتاق یخچالی به کارشناسان فنی ما ارائه دهید تا پیش فاکتور و قیمت اعلامی به شما داده شود و پس از واریز پیش پرداخت و امضای قرارداد ارسالی اتاق مورد نظر برای ساخت و تحویل در پروسه تولید قرار میگیرد . شما میتوانید از طریق شماره های ذیل با کارشناسان فنی شرکت در ارتباط باشید

09123827865

02832222717

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.