ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم 

آنچه در این مقاله خواهید خواند عبارتند از  ساندویچ پانل کلین روم , و مشخصات فنی و کاربری آن میباشد با ما همراه باشید .

ساندویچ پانل کلین روم ماموت (اتاق تمیز )

اتاق تمیز به اتاقی گفته می شود که کمترین میزان ورود و خروج آلاینده ها در آن انجام می شود ورود وخروج آلایندهها  کنترل می شود به طوری که حتی بخار آب،گرد و غبار و یا میزان میکروب های معلق درهوا , همه وهمه کنترل میشود ودر ساختمانهای پیش ساخته با ساندویچ پانل  کلین روم ماموت بهترین گزینه برای ساخت واجرای اتاق تمیز میباشد.

این ساندویچ پانل ها که معمولا به صورت صاف عرضه می شوند در انواع دو رو صاف،یکرو صاف و یک رو شیار دار وجود دارد. دلیل این طراحی ساندویچ پانل اتاق تمیز این است که مقاومت ساندویچ پانل ها بالا رفته و در برابر خوردگی،پوسیدگی و میکروب ها و باکتری ها به درجه تحمل بالایی برسند.

ساندویچ پانل پیش ساخته اتاق تمیز

در ساختمان های پیش ساخته با ساندویچ پانل پیش ساخته اتاق تمیز حتی در صورت ورود خروج افراد در اتاقها نیز افراد قبل و بعد از ورود خروج باید دوش هوا گرفته ومیزان آلاینده های حمل شده توسط آن ها چک شود. کاربردهای اینساندویچ پانل در طیف گسترده ای مانندتولید موادغذایی، کارخانه دارو سازی و تولید دارو و آزمایشگاه ها،تجهیزات بیمارستانی مثل اتاق عمل و جراحی و…است .

ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم | ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل اتاق تمیز در دو نوع Semi Flush و Semi Flush System وجود دارد که در اتصال این ساندویچ پانل ها از اتصال در جداره کام و زبانه پیش بینی شده است که در این روش سقف ها به روشی طراحی می شوند که بتوان روی آن ها راه رفت. قابل توجه است که یک نوع از پانل دو رو صاف داریم که می توان گفت که این ساندویچ پانل ضد حریق است و با دفع و پخش نکردن شعله های حریق از پیشرفت آن جلوگیری می کند.

طراحی کلین روم( اتاق تمیز) در داروسازی اروپا

طراحی کلین روم در داروسازی اروپا باعث شده که هر گونه حرکت اضافی اتاق تمیز در این محیط ها محدود شده است تا آلودگی انتقال پیدا نکند.افراد در این اتاق ها گاهی از صحبت کردن هم منع می شوند تا از ورود آلودگی های موجود در هوای تنفسی آنها نیز تا حد ممکن جلوگیری شده باشد.به همین دلیل برای تولید این گونه مواد محیط هایی طراحی شده است که میزان آلودگی ها در آن حداقل ممکن می باشد. کلین روم در داروسازی از دیگر موارد استفاده از اتاق های تمیز می توان به استفاده آنها در صنایع مواد غذایی، صنایع انژی اتمی، صنایع هوافضا و صنایع تولید قطعات دقیق اشاره نمود

مراحل استاندارد سازی کلین روم (اتاق تمیز) در داروسازی ایران

با توجه به توضیحات ارائه شده بسیار مهم است

که برای ساخت چنین محیطی از موادی استفاده گردد

که نه تنها آلودگی را به محیط وارد نکند

در صورت به کار گیری در محیط به سختی آلودگی ها را به خود جذب نماید.

به همین منظور برای تولید دیواره های این محیط ها از ساندویچ پانل خاصی استفاده می نمایند

که ویژگی های یاد شده را برای این محیط فراهم می کند.

ساندویچ پانل هایی که برای مراحل استاندارد سازی کلین روم در داروسازی ایران طراحی شده اند.

معمولا سطحی صاف و بدون شیار دارند تا در سطح آن هیچ گونه فضایی برای جایگیری آلودگی وجود نداشته باشد.

این دیواره ها به راحتی قابل ضد عفونی می باشند و در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت مناسبی دارند.

ساندویچ پانل کلین روم

مستندات استانداردهای تجهیزات اتاق تمیز(کلین روم ) در داروسازی

ساندویچ پانل دیواری استفاده شده در اتاق های تمیز از مقاومت و استحکام مکانیکی بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر سایش مقاومت کند. جنس ورق های استفاده شده در این دیواره ها معمولا از آلوزینگ و گالوانیزه تهیه می گردد و در لایه ی میانی آن از عایق پلی یورتان غیر قابل اشتعال استفاده می شود. از ویژگی های دیگر این دیواره ها می توان به وزن کم و نصب آسان آنها اشاره کرد. شیارهای اتصال مستندات استانداردهای تجهیزات اتاق تمیز در داروسازی به گونه ای طراحی شده است که هنگام اتصال بخش های مختلف دیواره به یکدیگر، سطحی صاف و بدون برجستگی حاصل می گردد. همچنین ضخامت پانل های استفاده شده در دیواره ها بسته به نیاز مشتریان و محیط استفادهی انها قابل تنظیم می باشد.

در این مقاله در مورد ساندویچ پانل کلین روم و مشخصات فنی و ضخامت ورق و وزن پانل اتاق تمیز و دیل استفاده از پنل کلین روم در پروژه ها با هم به بررسی پرداختیم اگر سوالی مد نظر شما میباشد که این مقاله پاسخگو آن نیست میتوانید از طریق شماره های درج شده درسایت با مشاوران و متخصصان شرکت تماس بگیرید ما هر زمان پاسخگو تماس های شما هستیم 

لذا به منظور اطلاع قيمت ساندويچ پانل ماموت مي‌توانيد از طريق راه‌هاي ارتباطي ذکر شده در سايت با کارشناسان فروش شرکت دنياي ماموت در ارتباط باشيد و اطلاعات لازم را در اين خصوص دريافت نماييد.

2717 3222 028

7865 382 0912

لینک های مفید سایت

ابعاد ساندویچ پانل انواع ساندویچ پانل انواع ساندویچ پانل ماموت بررسی نحوه نصب ساندویچ پانل سردخانه تعرفه نصب پنل ماموت تولید و فروش ساندویچ پانل دیواری تولید و فروش ساندویچ پانل سقفی تولید کنندگان ساندویچ پانل روش محاسبه هزینه پوشش سوله ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل شرکت ماموت ساندویچ پانل ماموت ساندویچ پانل پلی اورتان شرکت ماموت طراحی ابعاد ساندویچ پانل فروش ساندویچ پانل سقفی فروش ورق شیروانی گیلان فروش ورق پلی کربنات فروش ویژه ساندویچ پانل ماموت قیمت انواع ساندویچ پانل قیمت روز ساندویچ پانل قیمت نصب ساندویچ پانل قیمت نصب پانل ماموت قیمت نصب پنل سقفی قیمت پیش ساخته لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی لیست قیمت ساندویچ پنل لیست نصابان ماموت محاسبه هزینه پوشش سوله مراحل خرید ساندویچ پانل مزایای ساندویچ پانل مزایای ساندویچ پانل دیواری مزیت ساندویچ پانل مزیت ساندویچ پنل نحوه محاسبه هزینه پوشش سوله نصابان دنیای ماموت نصاب ساندویچ پانل نصاب ماموت نصاب ورق پلی کربنات نصب ساندویچ پانل سقفی نصب ساندویچ پانل ماموت نصب کننده ساندویچ پانل نکات اجرایی پوشش دیواره سوله وزن ساندویچ پانل برحسب کیلوگرم چرا ساندویچ پانل

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

اگر سوالی مد نظر شما میباشد که این مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار پاسخگو آن نیست میتوانید از طریق شماره های درج شده درسایت با مشاوران و متخصصان شرکت تماس بگیرید.

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

مهم‌ترین موضوع در هنگام ساخت دیوار با استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها لزوم توجه به جزئیات اجرایی و دتایل‌های (Details) مربوط به نقاط اتصال است