تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

ابتدای مقاله توضیح مختصری درباره ساندویچ پانل و کاربرد و مزایای آن برای شما خوانندگان محترم خواهیم داد برای توضیحات بیشتر میتوانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه فرمایید .

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی مدرن و پیش ساخته که از سه لایه مجزا به هم پیوسته شده ( ورق بالایی( گالوانیزه  – لایه عایق و میانی پلی اورتا ن- ورق زیرین ) که جنس ورق ها آلوزینک و گالوانیزه 5 دهم میباشد و فوم پلی اورتان دارای دانسیته 40 است .

برای آشنایی بیشتر درباره ساندویچ پانل میتوانید کلیک کنید . ساندویچ پانل 

ساندویچ پانل در انواع مختلفی تولید و عرضه میشود

ساندویچ پانل سقفی – ساندویچ پانل دیواری – ساندویچ پانل سردخانه ای – ساندویچ پانل کلین روم  که هریک از این ساندویچ پانل ها دارای مدل و ضخامت های گوناگونی میباشد که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش مشخصات فنی ساندویچ پانل و ضخامت ساندویچ پانل  در سایت مراجعه فرمایید .

ساندویچ پانل در پوشش سقف و دیوار انواع سوله و سازه صنعتی – کارگاه های تولیدی – سردخانه صنعتی و تجاری – پوشش سقف و دیوار سالن های ورزشی و استخر های سرپوشیده , مرغداری ها و دامداریهای مدرن , انبار سیب زمینی , ساختمان پیش ساخته , کمپ ها کارگاهی و خوابگاهی – واتاق های تمیز و کلین روم , ودر ساخت انواع کانکس استفاده و کاربرد دارد استفاده از ساندویچ پانل به دلیل تنوع رنگی بالا زیبایی خاصی به پروژه و سازه خواهد داد .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

تعرفه قیمت ساندویچ پانلساندویچ پانل دارای مزایا ویژگی های نسبت به مصالح سنتی و قدیمی دارد که به همین دلیل امروزه استفاده از آن رواج گسترده ای نموده است که این ویژگی ها عبارتند از

مزیت های ساندویچ پانل 

مزایای ساندویچ پانل در مدت کوتاهی این محصول را به محبوبیت جهانی در ساخت و ساز و صنایع مختلف تبدیل کرده است..امروزه ساندویچ پنل یک عنصر اساسی در صنعت ساخت و ساز است.

از خانه های آپارتمانی تا مجتمع های عظیم بازرگانی ، استادیوم ها ، مراکز پزشکی و نیز سازه های اقتصادی و صنعتی.

سبک سازی سازه

سبک سازی سازه به دلیل استفاده از مواد سبک در هسته پانل ها و کم بودن وزن آن ها امکان پذیر می باشد.میتوان این گونه مثال زد که دیوار ساخته شده با ساندویچ پانل دیواری در مقابل نمونه مشابه سیمانی یا آجری آن گاه تا 50 برابر سبک تر می باشد.با وجود سبکی فوق العاده ساندویچ پانل ها ، مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع بارهای فشاری و ضربه ای دارند.این پانل ها نیروی وارده را به خوبی جذب کرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان می دهد.این امر به ویژه در ساخت دیواره ها و سقف کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ایمنی در سازه

ایمنی در سازه شامل ایمنی در مقابل زلزله ، حریق و عوامل محیطی مخرب می باشد.وزن کم ساندویچ پانل دیواری و سقفی سبک سازی فونداسیون و سازه را به همراه دارد.سبک بودن سازه خسارات ناشی از زلزله را تاحد بسیار زیادی کاهش می دهد.به علاوه پانل ها در برابر حریق و مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و این ویژگی نیز یکی از مفید ترین مزایای آن می باشد.

تعرفه قیمت ساندویچ پانل
تعرفه قیمت ساندویچ پانل

مقاومت در برابر خوردگی

مقاومت در برابر خوردگی از دیگر عوامل برتری ساندویچ پانل بر مصالح سنتی می باشد.

چرا که برخلاف دیواره های متداول بتنی ، پانل دیواری و سقفی در برابر رطوبت هوا و شرایط خورنده محیطی دچار آسیب های ناشی از خورندگی نمی شوند.این امر موجب به حداقل رسیدن هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.به عنوان مثال در صورتی که سقف شما ساخته شده از ساندویچ پانل سقفی باشد و نیاز به تعمیر پیدا کندبه سادگی می توان آن را با انواع سالم و نو جایگزین کرد.هزینه ی این جا به جایی بسیار کمتر از قیمت تمام شده جهت تعمیر سقف های ساخته شده با مصالح سنتی میشود.پانل ها نسبت به پارتیشن های چوبی ، در محیط های مرطوب ، از طول عمر چندین برابر بیشتری برخوردار هستند.به علت عدم پوسیدگی این مصالح از نظر بهداشتی نیز مطمئن بوده و جای نگرانی برای تجمع میکروب در ساختمان باقی نمی گذارد.

به ویژه در سازه های مهم همچون اتاق تمیز( کلین روم ) ، مفید خواهد بود.

سرعت حمل و نصب آسان

سرعت حمل و نصب آسان ساندویچ پانل را میتوان مزیت اصلی این محصول نسبت به مصالح سنتی دانست.در صورتی که دستورالعمل حمل و نقل ساندویچ پانل را دانسته و به خوبی رعایت کنید ؛هیچ گونه مصالحی به پای ساندویچ پنل نخواهد رسید. این امر درواقع ارزش ویژه ای به این مصالح می دهد.نصب ساندویچ پانل ها ، حتی در ارتفاعات بالا، به سادگی و سرعت انجام می گیرد.

صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت

صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت نیز عامل برتری ساندویچ پانل بر مصالح سنتی است.علت آن وزن اندک سقف و دیوار ساخته شده از ساندویچ پانل است.

تعرفه قیمت ساندویچ پنل

قیمت تمام شده

قیمت تمام شده ی پروژه ساندویچ پانل با وجود سرعت بالای حمل و نصب آسان آن ها تا حد زیادی کاهش می یابد.کاربرد پانل ها هزینه های ساخت را از 30 تا 50 درصد ،بسته به نوع ساندویچ پانل ، کم می کند.با توجه به این که در ساخت و ساز سنتی از مصالح مختلف و ترکیب آن ها  استفاده می شود؛قیمت تمام شده ساندویچ پانل که مصالح آماده ای هستندو نیاز به ترکیب با مواد و مصالح دیگر ندارند، بسیار کم تر می باشد.

قابلیت بازیافت

قابلیت بازیافت نیز ویژگی دیگری است که موجب برتری ساندویچ پانل برمصالح سنتی می شود.از پانل ها می توان به صورت مجدد در صنعت استفاده کرد.با توجه به مناسب بودن قیمت ساندویچ پانلاین امر خود از لحاظ صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد

برای آشنایی بیشتر درباره مشخصات ساندویچ پانل کلیک کنید . مشخصات ساندویچ پانل 

قیمت ساندویچ پانل 

تعرفه قیمت ساندویچ پانل
تعرفه قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع و ضخامت و مشخصات فنی آن مشخص می گردد . به عنوان مثال قیمت ساندویچ پانل سقفی با ضخامت 0.5 میلیمتر و فوم پلی یورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب و قیمت ساندویچ پانل دیواری با ضخامت 0.5 میلیمتر و فوم پلی یورتان با دانسیته 40 کیلوگرم در مترمکعب متفاوت است .

قیمت ساندویچ پانل ماموت طبق تعرفه های مشخص شده از سوی شرکت ماموت مشخص شده است . می توانید با ارائه مشخصات فنی و ضخامت مورد نظر پیش فاکتور فروش ساندویچ پانل را دریافت نمایید

تاثیر جنس ورق زیر و رو ساندویچ پانل درقیمت

ورق های مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک می باشد. این ورق بسته به نوع کیفیت و متریال استفاده شده نقش مهمی در اجزای خارجی پانل ها دارد و از پانل ها و فوم ها در برابر عوامل طبیعی مانند باد، باران، ضربه و آتش محافظت می کند. ورق و ضخامت، تولید داخلی یا خارجی قطعا روی قیمت تاثیرگذار است.

موثربودن ضخامت پوشش رنگ ورق درقیمت ساندویچ پانل

ورق های گالوانیزه و آلوزینک و… میبایست در فرایند پوشش دهی کویل کوتینگ قرار بگیرند و این نوع پوشش از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر 20 میکرون پوشش رویه ) میباشد . این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر uv , مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی در این محصول میگردد. همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان BAck COAT با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود

تاثیرنوع فوم و عایق در قیمت ساندویچ پانل

پس از انتخاب نوع ورق، مهم ترین نکته فوم یا عایق میانی ساندویچ پانل است. آنچه فوم ها را ساخته اند نقش مهمی دارند. از ویژگی های بارز فوم می توان به عایق حرارت، رطوبت و صدا اشاره کرد که بسته به نوع کاربری و محل در انواع مختلفی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه استفاده می شود. نوع فوم و میزان ضخامت، نوع تولید داخلی یا خارجی بر قیمت اصلی تابلو تاثیر می گذارد.

این روزها با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت دلار، این روند افزایشی تاثیر زیادی بر مصالح ساختمانی گذاشته است. قطعا در حمل و نقل و قیمت سوخت و بنزین بی تاثیر نیست و به همین دلیل دستمزد کارگران نیز افزایش می یابد.

تعرفه قیمت ساندویچ پانل
تعرفه قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

لذا به منظور اطلاع قيمت ساندويچ پانل مي‌توانيد از طريق راه‌هاي ارتباطي ذکر شده در سايت با کارشناسان فروش شرکت دنياي ماموت در ارتباط باشيد و اطلاعات لازم را در اين خصوص دريافت نماييد.

7865 382 0912

2717 3222 028

 

خرید بی واسطه ساندویچ پانل

خرید بی واسطه ساندویچ پانل :شما  بدون واسطه میتوانید محصولات دنیای ماموت را با مشاوره و کارشناس فنی خرید نمایید ما در اینجا هستیم تابتوانیم بهترین مشاوره را برای خرید محصولات ( ساندویچ پانل سقفی , دیواری , سردخانه ای , کلین روم , کانکس , اتاق های یخچالی)  برای شما ارائه دهیم منتظر تماس های گرم شما هستیم .

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی : به دلیل تنوع محصولات وتنوع قیمت از شما خریداران و مشتریان گرامی خواهش مندیم برای قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

مجری و نصاب ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل : نصاب و پیمانکار اجرای ساندیچ پنل که کار جاگذاری ساندویچ پنل سقفی و دیواری  متعلقات آن را به عهده میگیرد . در ظهر نصب انواع پانل ساندویچ آسان و ساده به نظر می اید ولی رعایت برخی نکات فن و اصولی بسیار حائز اهمیت و ضروری است

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا یکی دیگر از ویژگی های اتاق ایزوله دنیای ماموت این است به سفارش مشتری تولید میگردد . یعنی به جز ابعاد که توسط پلیس راهور تعین شده است . سایر ویژگی ها میتواند در دنیای ماموت سفرشی تولید شود .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.