حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

ورق‌های پلی‌کربنات بسیار سبک وزن هستند و در نتیجه جابجایی آن‌ها بسیار آسان می‌باشد. با این حال به منظور جلوگیری از ورود صدمه به این ورق‌ها توجه به برخی مسائل در هنگام جابجایی و همچنین در زمان انبار داری لازم و ضروری است.

هنگام جابه‌جایی ورق‌های پلی‌کربنات تخت ابتدا آن‌ها را بر روی پالت مناسب قرار دهید. سپس از لیفتراک استفاده کنید. در خصوص ورق‌های چندجداره و کروگیت، باید بر روی صفحات تخت فلزی محکم قرار داده شود سپس توسط لیفتراک حمل گردد. در صورت حمل دستی چهار نفر برای حمل صحیح ورق‌ها مورد نیاز است. توجه داشته باشید ضربه‌ای به لبه‌های ورق وارد نشود. از کشیدن ورق بر روی زمین جدا خودداری کنید این عمل باعث ایجاد خراش بر روی ورق ها می‌شود.

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

ورق‌های پلی‌کربنات باید روی پالت افقی در ساختمانی دارای تهویه مناسب و دور از عوامل جوی مانند تابش آفتاب، باد، باران و… نگهداری شوند. در صورت متفاوت بودن ابعاد ورق‌ها، باید آن‌هایی که طول بیشتر دارند در زیر قرار داده شوند. ورق‌های پلی‌کربنـــات دارای روکش محافظ پلی‌اتیلن هستند که آن‌ها را در مقابل خراش‌های کوچک و نفوذ گرد خاک حفظ می کند.توجه شود این روکش فقط بعد از نصب از سطح ورق جدا گردد. به منظور مشخص شدن درستی جهت نصب حداقل روکش یک ورق را تا بعد از بازدید کارشناس از آن جدا نکنید. نگهداری طولانی مدت در فضای بیرون تحت شرایط دمایی بالا یا در معرض مستقیم تابش نور خورشید منجر به چسبندگی پوشش پلی اتیلن به ورق‌ها می‌شود. 

پلی کربنات

پلی کربنات (Polycarbonate) از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک هستند و به گستردگی در زمینه‌های بسیار زیادی کاربرد دارتد. جی لیان جی بزرگترین تولید کننده پلی کربنات در ایران می‌باشد.

ورق پلی کربنات

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

ورق پلی کربنات بر اساس ظاهر و مشخصات فنی در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شود. با توجه به تولیدات شرکت جی لیان جی محصولات ورق های پلی کربنات بر اساس دسته‌بندی زیر تولید و عرضه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از دسته‌بندی‌ها، وارد صفحه مربوطه شوید و یا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

انواع ورق پلی کربنات 

پلی کربنات تخت

پلی کربنات طرح سفال

پلی کربنات کروگیت

پلی کربنات چند جداره

ورق کریستال

ورق اکریلیک

ورق ABS

ورق‌های پلیمری تخصصی

ورق ضد آتش پلی کربنات

ورق ضد مه پلی کربنات

ورق LED پلی کربنات

ورق IR پلی کربنات

مستربچ و کامپاند

فرمینگ ورق گالوانیزه

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

حمل و نقل و نگهداری ورق‌ پلی‌کربنات

ورق پلی کربنات با ضخامت‌ها و لایه‌های مختلف عامل مؤثر در تأمین اینگونه فضاها می‌باشد. اشعه ماوراء بنفش به عنوان اشعه سرطان زا مؤثر بر سلامتی موجودات زنده و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شود در پناه ورق‌های پلی کربنات به علت دارا بودن لایه ضد عبور این اشعه، فضایی سالم و قابل اطمینان ایجاد می‌گردد.

از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک‌تر آن می‌باشد. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است.

پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند.

بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانع خروج و هدر رفتن گرمای داخل می‌شوند

برای ثبت سفارش و خرید و نصب و اجرای انواع ورق پلی کربنات با ما در ارتباط باشید .

7865 382 0912

2717 3222 028

خرید بی واسطه ساندویچ پانل

خرید بی واسطه ساندویچ پانل :شما  بدون واسطه میتوانید محصولات دنیای ماموت را با مشاوره و کارشناس فنی خرید نمایید ما در اینجا هستیم تابتوانیم بهترین مشاوره را برای خرید محصولات ( ساندویچ پانل سقفی , دیواری , سردخانه ای , کلین روم , کانکس , اتاق های یخچالی)  برای شما ارائه دهیم منتظر تماس های گرم شما هستیم .

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی : به دلیل تنوع محصولات وتنوع قیمت از شما خریداران و مشتریان گرامی خواهش مندیم برای قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

مجری و نصاب ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل : نصاب و پیمانکار اجرای ساندیچ پنل که کار جاگذاری ساندویچ پنل سقفی و دیواری  متعلقات آن را به عهده میگیرد . در ظهر نصب انواع پانل ساندویچ آسان و ساده به نظر می اید ولی رعایت برخی نکات فن و اصولی بسیار حائز اهمیت و ضروری است

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا یکی دیگر از ویژگی های اتاق ایزوله دنیای ماموت این است به سفارش مشتری تولید میگردد . یعنی به جز ابعاد که توسط پلیس راهور تعین شده است . سایر ویژگی ها میتواند در دنیای ماموت سفرشی تولید شود .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.