ساندویچ پانل دنیای ماموت

 ساندویچ پانل دنیای ماموت

 ساندویچ پانل دنیای ماموت

 ساندویچ پانل دنیای ماموت

دنیای ماموت

شرکت دنیای ماموت از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل آغاز کرد و اکنون پس از گذشت 3 دهه فعالیت مستمر در وسعتی به مساحت 2/000/000 متر مربع به عنوان تخصصی ترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری , اتاق های تمیز , انواع سردخانه و انواع کانکس ها شناخته می شود .

با بیش از ربع قرن تجربه , در حال حاضر دنیای ماموت بعنوان شرکتی پیشرو در خاورمیانه مطرح میباشد که توانسته با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا , راه حل های نوین , منابع انسانی با تجربه و متخصص , حضوری پررنگ و تاثیر گذار در منطقه داشته باشد .

دنیای ماموت قطب اصلی تولید محصولات پیش ساخته در خاور میانه است . تمامی محصولات دنیای ماموت بصورت نعتی و در خطوط تولید پیوسته ساخته میشوند . ساندویچ پانل , کانکس و کانتینر , اتاق ایزوله از جمله مهمترین محصولات دنیای ماموت هستند .

ساندویچ پنل های دنیای ماموت

ساندویچ پانل ها نسبت به متریال های مشابه در خصوص پوشش از لحاظ سبک بودن و عایق بودن بهترین در نوع خود هستند . این محصول علاوه بر وزن کم و سرعت در اجرا نسبت به مصالح دیگر مقرون به صرفه تر بوده و تمامی استانداردهای ذخیره سازی انرژی را رعایت می نماید .

دنیای ماموت با استفاده از پیشرفته ترین خطوط پیوسته و تمام اتوماتیک با ظرفیت تولید متوسط 6500000 متر مربع در سال , به عنوان رهبر بازار در حال فعالت میباشد که توانسته ایم علاوه بر تامین نیاز گسترده بازار داخلی و پروژه های ملی ایران عزیزمان موفق ترین تجربه های صادرات به کشورهای خاورمیانه را داشته باشیم .

 ساندویچ پانل دنیای ماموت
ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی علاوه بر اجرای سریع و آسان پوشش سقف و آب بند نمودن آن , باعث ایجاد عایق حرارتی و برودتی میشود که خصوصیات فوق باعث توجه بسیاری از کارخانجات , شرکت ها و مدیران آنها به این نوع متریال شده است .

ساندویچ پانل سقفی میبایست به گونه ای طراحی و تولید شوند تا در مقابل عوامل مختلفی از جمله نور خورشید , برف و باران , رطوبت و شرایط خاص جوی مقاوم باشند .

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی آماده است که جهت پوشش های نوین و دیوارهای خارجی و همچنین دیوارهای پارتیشن داخلی استفاده میگردد. ساندویچ پانل های دیواری معمولا دارای شیارهایی هستند که این شیارها به دلیل ایجاد مقاومت بیشتر و همچنین چسبندگی بهتر فوم به ورق ایجاد میگردند .

چگونگی متصل شدن دو ساندویچ پانل دیواری را در کنار هم , فاق و زبانه هر ساندویچ پانل فراهم میکند و عملکرد آن به گونه ای است که از یک طرف دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای بر آمدگی بوده که وقتی دوپانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند ,

ساندویچ پانل اتاق تمیز

یکی از الزامات اصلی اجزاء تشکیل دهنده اتاق های تمیز , پوشش سقف و دیوارها با استفاده از ساندویچ پانل هایی مخصوص است که می بایست با ایجاد سطحی کاملا صاف ضمن جلوگیری از تجمع باکتری و میکروب ها باعث سهولت در انجام شستشو گردد. این نوع ساندویچ پانل ها می بایست حداکثر مقاومت در برابر مواد شیمیایی را داشته باشند .

 ساندویچ پانل دنیای ماموت
ساندویچ پانل دنیای ماموت

 عایق فوم پلی اورتان

پلی یورتانها به دسته‌ای از مواد شیمیایی اطلاق می‌شود که از واکنش پلی ال‌ها و ایزوسیانات‌ ها به‌ عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده ساخته می‌شوند. کشف پلی یورتانها را اولین بار اتو بایر در سال ۱۹۳۷ در آلمان کشف کرد و بعد از آن این مواد با داشتن خواص ویژه پیشرفت بسیار زیادی را در انواع صنایع

فوم پلی یورتان ( PIR/ PUR ) با دانسیته (Kg)40 کیلوگرم

سازگار با محیط زیست ( فاقد گازهای مخرب لایه اوزون و گازهای گلخانه ای

اشتغال پذیری کم طبق استاندارد 4102 DIN

میزان جذب رطوبت پایین ( مطابق استاندارد 570 ASTMD)

مزایا و ویژگی های ساندویچ پانل های

از ویژگی ها و دلایل مهم استفاده از ساندویچ پانل ها میتوان به مزایای زیره اشاره کرد

سرعت نصب و اجرای بالا

عایق حرارتی و عملکرد مناسب در مواقع بروز حریق

جذب رطوبت پایین و نفوذ ناپذیر در برابر برف , باران و گرد و خاک

مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی و قابل شستشو

مونتاژ ساده و سریع پانل

تحمل بار زیاد

 ساندویچ پانل دنیای ماموت
ساندویچ پانل دنیای ماموت

  انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل   ساندویچ پانل ها بر حسب نوع جنس مواد سازنده عایق آن به انواع ذیل تقسیم میشوند : – ساندویچ پانل پلی یوروتان – ساندویچ پانل پلی استایرن – ساندویچ پانل پشم سنگ در حال حاظر مجتمع صنعتی تولید کننده ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان می باشد که دو برابر بهره

معرفی ورق های آلیاژی و ضخامت آنها در ساندویچ پانل ها و نیز پوشش آنها   ۱٫ ورق آلوزینگ : Zincalume , Aluzinc , Galvalume نام های تجاری مختلف از یک محصول که همان آلوزینگ می باشد . آلوزینگ (Aluzinc) فلز گالوانیزه نورد شده با ترکیب آلیاژی از ۵۵% آلومینیوم ، ۴۳٫۴% روی و ۱٫۶%

تعریف ساندویچ پانل ساندویچ پانل ساختاری مرکب و لایه ای بسیار سبک است که از دو لایه ورق با جنس فلز یا غیر فلز در طرفین تشکیل شده است . مابین این دو لایه با ماده ای عایق پر شده و این عایق با چسب به دو ورق متصل میگردد . ماده عایق فوق در

ساندویچ پنل – ساندویچ پانل ساندویچ پانل یک سازه بسیار سبک و مرکب است که از دو طرف ورق فولادی محدود شده و در بین آنها یک لایه عایق قراردارد که این لایه عایق می بایست بسیار سبک و دارای خواص مکانیکی و حرارتی خاص باشد   ورقهای استفاده شده در ساندویچ پانل ورقهای استفاده

ورق الوزینگ (روی و آلومینیم) ، گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده به ضخامت ۰/۵ الی ۰/۷ میلیمتر در  رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استرکوره ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت  بیرون و ۷ میکرون در رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل بیرون

مشخصات ورقهای پوششی ساندویچ پانل

ورقهای مورد استفاده در ساندویچ پانل های تولیدی دارای مشخصه های فنی ذیل میباشد : ضخامت ورق لایه بیرونی ۰٫۵ ( در ساندویچ پانل های گالوانیزه ) ضخامت ورق لایه درونی ۰٫۵ ( در ساندویچ پانل های گالوانیزه ) ضخامت ورق لایه بیرونی ۰٫۷ ( در ساندویچ پانل های آلومینیوم ) ضخامت ورق لایه درونی

فلاشینگ جهت نصب ساندویچ پانل نیاز به پروفیل های مختلف از جنس ورق ساندویچ پانل می باشد که شرکت قابلیت تولید هر نوع فلاشینگ که در نصب و زیباسازی ساندویچ پانل NC با بهره گیری از دستگاههای خم بعد از نصب استفاده می باشد را دارد فلاشینگ ها قطعاتی جانبی میباشند که جهت نصب ساندویچ پانل ها میباشد .

محاسبه متراژ ساندویچ پنل مورد نیاز 

پس از انتخاب محصول مورد نظر , تیم پشتیبانی فنی ماموت با هماهنگی شما فرآیند برآورد و محاسبه را آغاز نموده ودر کمترین زمان متراژ مورد نیاز شما را تعین کرده و در قالب مستندات ارائه خواهند کرد .

 ساندویچ پانل دنیای ماموت
ساندویچ پانل دنیای ماموت
دنیای ماموت , تولید ایرانی با کیفیت جهانی 

دنیای ماموت با تولید انواع محصولات صنعتی سبب ایجاد تغییر و تحول در صنعت ساختمان و حوزه حمل و نقل کالا شده است . دنیای ماموت با بکارگیری بهترین مواد اولیه و بهره از پیشرفته ترین تکنو لوژی های محصولاتی با کیفیت را تولید مینماید و پیش از عرضه , با انجام آزمایشات و تست های استاندارد از کارایی آنها اطمینان میابد . تیتراژ بالا و حم وسیع تولیدات موجب شده تا دنیای ماموت در زمزه بزرگترین مجموعه های صنعتی دنیا جای بگیرد .

مشاوره با تیم مشاوره و کارشناسی دنیای ماموت

کارشناسان با تجربه ما , پاسخ دقیق تمام سوالات شما را میدهند و شما را در انتخاب محصولات راهنمایی میکننده. تیم مشاوره و کارشناسی ماموت تا آخرین مرحله خرید با شما همراه خواهند بود .

7865 382 0912

2717 3222 028

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.