فروش ساندویچ پنل

فروش ساندویچ پنل فروش ساندویچ پانل ساندویچ پنل ساندویچ پانل ماموت

فروش ساندویچ پنل

فروش ساندویچ پنل

همانطور که میدانیم ساندویچ پانل (پنل ) یک ساختار مرکب یا کامپوزیتی هست که هسته اصلی یا core آن از یک ماده عایق دمایی حرارتی تشکیل شده که 2 سمت آن می  تواند از انواع ورق از جنس فولاد , آلومینیوم و یا استیل باشد . البته ما بنابر نیاز مشتری و کاربری آنها می توانیم انواع ساندویچ پانل های 

دو رو ورق – یک رو ورق 

یک رو فویل – دورو نایلون 

یک رو ورق و یک رو نایلون 

تولید کنیم که به عنوان مثال ساندویچ پانل دو رو نایلون به عنوان کف در ساخت و تجهیز سردخانه ها کاربرد دارد .

فروش ساندویچ پنل فروش ساندویچ پانل ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل ماموت
فروش ساندویچ پنل

ما در دنیای ماموت از فوم عایق پلی اورتان به علت خواص منحصر به فردی که نسبت  به سایر مواد عایق سنتی دارد در تولید ساندویچ پانل ها استفاده کنیم .

امروزه استفاده از ساندویچ پانل به عنوان پوشش در  انواع پروژه های مختلف با کاربری های گوناگون از جمله ساختمانی , سوله صنعتی و تولیدی , سردخانه ای , اتاق تمیز و … به دلیل بهنه سازی انرژی و زمان اجرایی نسبت به مصالح سنتی ( توری ورق پشم شیشه ) هدر روی انرژی و نداشتن مقاومت و عمر بالا زمان اجرایی بالا در حال افزایش است
ساندویچ پانل پوشش پیش ساخته سبک و مقاوم است که برخلاف مصالح سنتی , ساخت و ساز را با هزینه هایی کمتر صورت میدهد و دیگر اثری از ریخت وپاش های مربوط به مصالح سنتی باقی نمیماند .
ساندویچ پانل در دومدل سقفی ودیواری تولید میشود که همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در دیوارهها وسقف سوله مورد استفاده قرار میگیرد .
پوشش سقف با استفاده از ساندویچ پانل سقفی باعث کاهش وزن سازه و انتقال حرارت در کنار عدم نفوذ پذیری آب ه دلیل شکل بیرونی سطح ورق ساندویچ پانل های سقفی میگردند .
از طرفی ساندویچ پانل دیواری که با سرعت بالای نصب , زمان اجرای پروژه های صنعتی را کاهش می دهد و سطح ساندویچ پانل شستشو پذیری محیط را به آسانی فراهم می نماید . که این ویژگی در محیط های دارویی و غذایی به شدت مورد نیاز می باشد .
با تنوع رنگ ورق های به کار رفته در انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری دنیای ماموت زیبایی ظاهری هر سازه چشم گیر خواهد بود .

مزایای ساندویچ پنل

سازگاری با محیط زیست
سرعت وسهولت نصب بدون تولید نخاله
سبکی ورن و مقاومت بالا
عایق بودن دربرابر برودت , حرارت و صدا
مقاومت در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله
مقرون به صرفه بودن
امروزه ساندویچ پانل ها کاربردهای فراوانی دارند .

فروش ساندویچ پنل فروش ساندویچ پانل ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل ماموت
فروش ساندویچ پنل

امروزه استفاده از ساندویچ پانل در ساخت انواع کارگاه های صنعتی , سالن های پرورش قارچ , خانه های پیش ساخته و سردخانه ها و.. قابل مشاهده است .
دیواره های ساندویچ پانل با نگه داشتن میزان رطوبت , بهترین شرایط را برای کشت قارچ فراهم می کند .
همچنین از این سازه می توان در ساخت اتاقک های تمیز در صنایع پزشکی و دارویی استفاده های فراوانی کرد .

 کاربردهای مختلف ساندویچ پانل در دنیای ماموت

ساختمان های اداری
فضاهای سرپوشیده ورزشی
سالن های کنفرانس
سالن های غذا خوری
اتاق های تمیز بیمارستانی و جرحی و دارویی
سالن و سوله های صنعتی و تولیدی

نکاتی در ارتباط خرید ساندویچ پانل مناسب

فروش ساندویچ پنل فروش ساندویچ پانل ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل ماموت
فروش ساندویچ پنل

ساندویچ پنل به عنوان پوشش دیواری و سقف بهترین و مناسب ترین جایگزین برای سازه های سنتی پوشش ها و متریال سنتی است و امروزه به دلیل پیشرفت جهان علم و فناوری , استفاده از سازه های آماده مانند ساندویچ پانل افزایش یافته است .
با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان در بازار به وجود آمدن بازار رقابتی موضوع انتخاب ساندویچ پنل ( پانل ) مناسب بیش از پیش مهم شده است .
استحکام و پایداری و همچنین طول عمر بالا به عنوان ارکان اصلی هر استراکچر معرفی می گردد . ساندویچ پانل های دنیای ماموت با بهرگیری از آخرین فناوری روز دنیا و استفاده از دانش فنی متخصصین داخلی به عنوان یک سازه ایمن با طول عمر بالا معرفی می گردد حضور موفق و پررنگ ساندویچ پانل دنیای ماموت در بازار مبین این نکته می باشد که این مجموعه چه از نظر کیفی و کمی توانسته است به عنوان اولین و بهترین گزینه در صنایع مربوطه از قبیل صنایع غذایی , کشت و صنعت کشاورزی , حمل و نقل و ساختمانی , پزشکی و دارویی قرار گیرد .
دنیای ماموت آماده همکاری , مشاوره از صفر تا صد فرآیند طراحی تولید و نصب سوله های صنعتی و ساندویچ پانل های سقفی و دیواری در پروژه های شما می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق واتساب 09123827865 و شماره تلفن مشاوران شرکت 02832222717 و 09123827865 با ما در ارتباط باشید .

فروش ساندویچ پنل فروش ساندویچ پانل ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل ماموت
فروش ساندویچ پنل

دنیای ماموت تجربه بهترین ها

09123827865

02832222717

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.