قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز - ساندویچ پانل ارزان

قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز

ساندویچ پانل نوعی دیوار و سقف پیش ساخته عایق است که بهترین مصالح امروزه برای پوشش سقف و دیواره سوله و سازه های صنعتی تولیدی میباشد .که طبق سفارش و ابعاد نصاب ساندویچ پانل و درخواست مشتری در کارخانه تولید و به محل پروژه اعزام میشود .

ساندویچ پنل از دورو ورق 5 دهم یا 50 گالوانیزه فولاد مبارکه یا آلوزینک پیش رنگ کوره ای و عایق یا فوم پلی اورتان ( یورتان تزریقی ) دانسیته 40 تشکیل شده است و قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و سردخانه ای و کلین روم و پیچ مخفی با توجه به جنس و نوع کاربری وضخامت تعین میگردد.

ساندویچ پانل ها در ضخامت 4 سانت 5 سانت – 6سانت – 7 سانت – 8 سانت – 9 سانت – 10 سانت – 12 سانت – 15 سانت – تولید می شود و شرکت ماموت ساندویچ پانل سقفی 3 سانت هم تولید میکند و ساندویچ پانل پیچ مخفی دیواری فقط به ضخامت 5 سانت تولید می شود .

شرکت ماموت بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل پیش ساخته عایق در کشور می باشد و سال هاست که در زمینه ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل و پیش ساخته و کانکس و اتاق های حمل بار فعالیت دارد .

برای تعین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل  امروز نوع ورق و ضخامت و عایق و برند شرکت تاثیر گذار و تعین کننده می باشد .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

قیمت ساندویچ پانل امروز - ساندویچ پانل ارزان
قیمت ساندویچ پانل امروز

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است ما هم در دنیای ماموت در تمامی این سالها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم .با توجه به اینکه از ساندویچ پانل برای پوشش سقف ودیوار سالن های صنعتی , تولیدی , دارویی و … استفاده می شود پس لازم که از بهترین متریال و کیفیت بالا استفاده بشه

ما در دنیای ماموت کمک می کنیم تا ضمن آشنایی با متریال به کار رفته در ساندویچ پانل ماموت بهترین انتخاب را برای ساندویچ پانل مورد نیاز خود بر اساس نیاز و بودجه  برای مشتریان و خریداران انتخاب  و راهنمایی کنیم

بعد از تعین قیمت ساندویچ پانل با توجه به ضخامت و نوع جنس یک درصد هزینه بسته بندی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود .

برای پایین آوردن هزینه پروژه های عمرانی می تواند در برخی از پروژه ها ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق و یک رو فویل استفاده نمود تا هزینه کمتر و پایین بشود .

برای پاسخ به برخی از سوالات مستمر شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق هر متر مربع ساندویچ پنل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت به روز دریافت نمایید .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل امروز

قیمت هر متر مربع پانل سقفی ماموت  امروز چند است ؟

قیمت هر متر مربع پانل دیواری ماموت امروز  چند میباشد ؟

قیمت پانل یکرو ورق 3 سانت چند امروز میباشد .؟

قیمت ساندویچ پانل امروز

عامل تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل عبارتند از 

قیمت ساندویچ پانل امروز - ساندویچ پانل ارزان
قیمت ساندویچ پنل امروز

ضخامت ورق های استفاده شده در ساندویچ پانل 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 و از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد EA10143, توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم . این در حالی ست که ضخامت ورق های که در ساندویچ پانل های موجود دربازار مورد استفاده قرارمیگیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر متغیر و نوسان دارد . بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن و قیمت تعین کننده کاهش مییابد . 

این یکی دیگر از تفاوت های است که باعث شده ساندویچ پنل های دنیای ماموت حرف اول کیفیت را در کشور بزند 

دنیای ماموت با کسب بیشترین میزان اعتماد مشتریان توانسته است به عنوان رهبر بازار در این صنعت , بالاترین سهم بازار معادل 6.500.000 متر مربع درسال را درکشور به خود اختصاص دهد .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل – لیست قیمت ساندویچ پانل –

پوشش رنگ روی ساندویچ پانل های دنیای ماموت 

ورق های گالوانیزه و آلوزینگ و … می بایست در فرایند پوشش دهی کویل قرار بگیرند . این نوع پوشش رنگ از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر + 20میکرون پوشش رویه ) می باشد که الزام پاس کردن تست های آزمایشگاهی مانند کنترل سختی رنگ بر اساس استاندارد astm d3363 , آزمون سالت اسپری جهت تعین مقاومت رنگ در برابر خوردگی بر اساس استاندارد astmb117 و …. می باشد . 

این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در بربر uv مقاومت در برابرخوردگی و موارد شیمایی در این محصول می گردد همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان backcoat با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود .

این درحالی ست که جنس رنگ پانل های موجود در بازار از نوع پلی استر و نیز ضخامت میزان پوشش رنگ آنها بین 20 تا 23 میکرون متغیر است .این یکی از تفاوت های است که باعث شده ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی , حرف اول کیفیت رادر کشور بزند و همین امر در قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر گذار می باشد .

میزان پوشش گالوانیزه یا آلوزینک در ساندویچ پانل 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد en10143   توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم .

این درحالی است که ضخامت ورق هایی که در ساندویچ پانل های موجود در بازار مورد استفاده قرار می گیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر  متغیر هستند , بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن کاهش میابد . این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده است ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری , مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی , حرف اول کیفیت در کشور را بزنند و این موضوع هم در قیمت ساندویچ پانل های ماموت تاثیر گذار و تعین کننده می باشد .

قیمت ساندویچ پانل امروز - ساندویچ پانل ارزان
قیمت ساندویچ پانل امروز

سرعت به همراه کیفیت 

صرفا خرید ساندویچ پانلی که حرف اول کیفیت را در کشور میزند با عث بیشترین بهره بری و طول عمر پوشش یک سازه نخواهد بود چرا که لازم است ساندویچ پانل ها به گونه ای نصب شوند که بیشترین میزان آب بندی و هوابندی را داشته باشند . 

لذا نصب و اجرای ساندویچ پانل ها نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه است .

 ما در این مقاله درباره متریال مصرفی در ساندویچ پانل های دنیای ماموت و دیگر ساندویچ پانل های موجود در بازار به صحت پرداختیم و علت تفاوت قیمت ساندویچ پانل های موجود در پازار با ساندویچ پانل ماموت مشخص گردید و بقول معرف هیچ ارزانی بی دلیل نیست

مدیریت کیفیت، خدمات عالی، حداکثر اعتماد به نفس

دنیای ماموت تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری – سردخانه ای و کلین روم و انواع اتاق های یخچالی بالای صفر و زیر صفر برای تمامی کشنده ها با بالاترین کیفیت و استاندارد روز دنیا میباشد .

مزایای خرید ساندویچ پانل از دنیای ماموت 

خرید ساندویچ پانل باکیفیت 

راهنمایی و مشاوره رایگان برای خرید ساندویچ پانل اقتصادی 

طراحی ابعاد ساندویچ پانل 

پشتیبانی 24 ساعت فروش ساندویچ پانل 

حمل بار با پشتیبانی به محل پروژه

معرفی نصاب معتبر 

برای اطلاع از نحوه فروش و قیمت تمامی محصولات دنیای ماموت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل – لیست قیمت ساندویچ پانل –

را ه های ارتباط 

شرکت دنیای ماموت در جهت بهبود روند رو به رشد خود و ارتقای کیفی و کمی محصولات خود پذیرای نقطه نظرات خریداران و مشتریان گرامی خواهد بود . بدین منظور شما میتوانید از راه های زیر با شرکت دنیای ماموت در ارتباط باشید .

7865 382 0912

2717 3222 028

ارتباط با مدیریت 

mammutpanel@yahoo.com

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای
ورق رنگی شیروانی
ساندویچ پانل ارزان

خرید بی واسطه ساندویچ پانل

خرید بی واسطه ساندویچ پانل :شما  بدون واسطه میتوانید محصولات دنیای ماموت را با مشاوره و کارشناس فنی خرید نمایید ما در اینجا هستیم تابتوانیم بهترین مشاوره را برای خرید محصولات ( ساندویچ پانل سقفی , دیواری , سردخانه ای , کلین روم , کانکس , اتاق های یخچالی)  برای شما ارائه دهیم منتظر تماس های گرم شما هستیم .

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی : به دلیل تنوع محصولات وتنوع قیمت از شما خریداران و مشتریان گرامی خواهش مندیم برای قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

مجری و نصاب ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل : نصاب و پیمانکار اجرای ساندیچ پنل که کار جاگذاری ساندویچ پنل سقفی و دیواری  متعلقات آن را به عهده میگیرد . در ظهر نصب انواع پانل ساندویچ آسان و ساده به نظر می اید ولی رعایت برخی نکات فن و اصولی بسیار حائز اهمیت و ضروری است

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا

تفاوت اتاق یخچالی دنیای ماموت با دگر رقبا یکی دیگر از ویژگی های اتاق ایزوله دنیای ماموت این است به سفارش مشتری تولید میگردد . یعنی به جز ابعاد که توسط پلیس راهور تعین شده است . سایر ویژگی ها میتواند در دنیای ماموت سفرشی تولید شود .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.