قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت و مشخصات فنی ساندویچ پانل سردخانه ای  ( مشاوره رایگان خرید )

قیمت اقتصادی ساندویچ پانل های سردخانه ای باعث شده است که استفاده از انواع ساندویچ پانل های سردخانه مقرون به صرفه باشد .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل سردخانه ای 10 سانت دنیای ماموت با توجه به کاربرد آن و درخواست مشتری متغیر است . از آنجایی که از این پنل های ساندویچی برای مکان های مختلفی چون کارخانه ها صنعتی , ساخت تونل انجماد برای ساختمان های بزرگ , سردسازی آزمایشگاهی و بیمارستانها و …. استفاده میشود و ساندویچ پنلی که برای هریک از این مکان ها باید مورد استفاده قرار بگیرد ویژگی ها و خصوصیات فنی خاصی دارد نمی توان قیمت ساندویچ پانل را به صورت دقیق عنوان کرد .

ساختار ساندویچ پانل نوع لایه عایق و ضخامت آن نوع ورق های پوشش ساندویچ پانل ( آلوزینک / گالوانیزه ) و ابعاد آنها و همچنین کیفیت ساخت این پانل های ساندویچی همگی بر قیمت یک متر مربع از آن تاثیر گذار هستند . برای قیمت روز انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پنل های سردخانه ای با کارشناسان فروش شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید .

در ساخت سردخانه و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی , تمام وجوه اتاقک سردخانه شامل دیواره و سقف و کف آن میبایست عایق شوند . نوع و ضخامت عایق تاثیر مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش عمر سیستم برودتی و در نتیجه پیشگیری از فساد و خرابی مواد هدارنده شده دارد .

جهت نگهداری کوتاه مدت انوع میوه , سبزیجات , صیفی جات با حفظ طراوت و تازگی و نیز نگهداری کوتاه مدت انواع گوشت های قرمز و سفید و توزیع آنها , از سردخانه بالای صفر استفاده میشود .

ساختار ساندویچ پانل سردخانه ای

بهترین فوم عایق برای این پانل های ساندویچی فوم پلی یورتان تزریق با دانسیته 40 کیلوگرم بر متتر مکعب است . پلی یورتان که برای ساخت این ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار می گیرید سبک , پایدار و دارای ویزگی های فیزیکی خاصی است . ساختار این ساندویچ پانل های سردخانه ای به گونه ای است که استفاده از آن ها هزینه مرف برق سردخانه را به طور چشمگیری کاهش میدهد . ویژگی های لایه فوم عایق ساندویچ پانل سردخانه ای عبارتند از

کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B1 / B2

 دارای استاندارد DIN 4102

دانسیته 40 Kg/ m3

اغلب ساندویچ پنل های سردخانه ای اغلب از ورق آلوزینگ ( روی آلومینیوم ) استفاده میشود و آلوزینک فولادی است که با روی و آلومینیوم پوشانده شده است و این ترکیب منجر به افزایش مقاومت آلوزینک شده است . از همین رو برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل های سردخانه ای در مقابل اتفاقات محیطی , زنگ زدگی خوردگی و … از فولاد آلوزینک به عنوان پوشش ساندویچ پانل ها استفاده می شود . در ساختار پانل های سردخانه ای از فوم های عایق پلی یورتان غیر اشتعال PIR استفاده می شود و این یکی دیگر از بزرگترین مزیت های این پانل ها به شمار می روند .

 مشخصات فنی ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 10 سانت

عرض ثابت پنل دیواری سردخانه ای 10 سانت 1.16 متر

عرض مفید پنل دیواری سردخانه ای 10 سانت 1.14 متر

طول برش پانل دیواری 10 سانت  از 2 تا 13.60 متناسب با سفارش مشتری

کلاس حریق (DIN 4102)   PUR (B3) PIR(B2)

نوع پوشش , دوطرف ورق , دو طرف فویل

نوع  ورق آلوزینک گالوانیزه به صورت شیاردار یا دورو صاف 

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای
قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

عرض ثابت پنل سقفی سردخانه ای 10 سانت 1.08 متر

عرض مفید پنل سقفی سردخانه ای 10 سانت 1متر

طول برش پانل سقفی 10 سانت  از 2 تا 13.60 متناسب با سفارش مشتری

کلاس حریق (DIN 4102)   PUR (B3) PIR(B2)

نوع پوشش  دوطرف ورق , یک طرف ورق یک رو فویل

نوع  ورق     آلوزینک / گالوانیزه

وزن ساندویچ پنل سردخانه ای

وزن این پانل ها با توجه به طول و عرض و ضخامت ورق های ساندویچ پنل تعیین میگردد و دارای وزن معین و مشخصی نیست وزن ساندویچ پنل سردخانه ای ضخامت 8 سانت دو رو ورق گالوانیزه با وزن ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 8 سانت دو رو ورق آلوزینگ متفاوت میگردد وبرای همین عدد مشخصی نمی توان تعین نمود .

مزیت استفاده از ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت

طول عمر مفید و بالا 

پانل های سردخانه ای با گذشت زمان مقاومت و استحکام خودر از دست نمیدهند . 

مقاومت بالا 

در برابر حوادث طبیعی چون زلزله یا بادهای شدید و یا حوادث عمدی مانند وارد شدن فشار زیاد مقاومت زیادی دارند . 

 نصب راحت و سریع 

فرایند نصب و اجرای سردخانه ها با کمک ساندویچ پانل ها آسان و سریع است. 

 بهداشتی و قابل شستشو 

برای استفاده در سردخانه های که محل نگهداری موادغذایی یا دارویی هستند استانداردهای لازم را دارند.

 عایق رطوبت 

بهداشتی و قابل شستشو و غیر قابل نفوذ آب و رطوبت میباشند .

عایق گرما و سرما 

این نوع ساندویچ پانل ها در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارند

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای
قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

نصب ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 10 سانت

یکی از مهم ترین مراحل عایق سازی سقف و دیواره های یک سردخانه یا تونل انجماد , مرحله نصب و اجرای ساندویچ پانل است . که اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . چنانچه فرایند نصب یه درستی صورت نگیرد و استانداردهای لازم رعایت نشود . خسارات زیادی متوجه پروژه خواهد شد . ساندویچ پانل های سردخانه ای باید طبق اصول به همراه فلاشینگ ها نصب شده و به درستی آب بندی شوند .

اگرچه به نظر نصب و اجرای ساندویچ پانل ساده و آسان به نظر میرسد و رعایت برخی از اصوله ها و استانداردها در نصب و اجرای ساندویچ پانل سردخانه بسیار مهم و حائز اهمیت است که به شما کارفرمایان محترم توصیه میگردد تا از نصابان باتجربه و آموزش دیده شرکت استفاده نموده تا از خسارات احتمالی جلوگیری نمایید .

از همین رو اگر چه فرایند نصب ساندویچ پانل سردخانه ساده است اما حتما باید از سوی یک نصاب ماهر ساندویچ پانل صورت بگیرد . کارخانه دنیای ماموت در زمینه فروش انواع ساندویچ پانل سردخانه ای با ضخامت  cm 8 / cm 10/ cm 12 /cm15 / تجربه و سابقه طولانی مدتی دارد .

شرکت دنیای ماموت با بکارگیری تکنولوژی منحصر به فرد , اختصاصی و استفاده از ساندویچ پانل های بسیار مرغوب توانسته است باعث تحول در صنعت سردخانه شده و در بسیاری از پروژ ه های کلان مربوطه , رزومه ای درخشان داشته باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما میتوانید ازطریق شماره های درج شده درسایت تماس حاصل نمایید .

7865 382 0912

2717 3222 028

 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.