درباره کانتینر ماموت

درباره کانتینر ماموت , فروش کانتینر

درباره کانتینر ماموت

درباره کانتینر ماموت

کانتینر ها عموما محفظه هایی فلزی هستند که به صورت استاندارد و به منظور ذخیره سازی کالا و استفاده در صنعت لجستیک به صورت زمینی , ریلی یا دریایی طراحی و ساخته میشوند به عبارت دیگر یکی از مهم ترین ابزارهای حمل و انتقال کالا کانتینر ها میباشند . کانتینر به عنوان یک محفظه محافت شده و ستاندارد در مقیاس جهانی مورد استفاده قرار میگیرد .

در صنعت حمل ونقل انواع مختلفی از کانتینر ها با ابعاد و اندازه های مختلف و با شکل و فرم های گوناگون ساخته و استفاده می شوند . این کانتینرها کمک می کنند امکان جابجایی و حمل کالاها متفائت , با سهولت بیشتر ,  سرعت بالا , ایمنی افزون تر و دریک کلام بهره وری بالاتر صورت بگیرد .

شکل ظاهری کانتینرها و استفاده از متعلقاتی نظیر کانتینر لاک ها که حین تولید کانتینرها در آنها تعبیه می شوند باعث شده که جایگزینی بسیار مناسب تر از محصولاتی در این طبقه بندی باشند و نهایتا با عث سهولت بیشتر در حمل و نقل های داخلی یا بین امللی شده اند .

درباره کانتینر ماموت , فروش کانتینر
درباره کانتینر ماموت

 درباره کانتینر √ کالنتینر چیست ؟

کانتینر ها در ابتدا در حمل و نقل های زمینی و توسط قطارها مورد استفاده قرار میگرفتند . تا دهه1830 راه آهن در چندین قاره وجود داشت و از کانتینر ها برای حمل ونقل کالاها بین شهر ها استفاده میشد کانتینر های اولیه جعبه های چوبی مستطیلی ساده ای بودند که از آنها برای انتقال زغال سنگ استفاده می شد البته شکل های دیگر این ظروف قبلا نیز وجود داشت .

با استفاده از کانتینر میتوان حمل ونقل طیف وسیعی از کالاها را انجام داد جالب است بدانید که به جز لنواع کالاهای جامد کالاهای مایع یا گاز را نیز میتوان با انواع خاصی از کانتینر به گونه ای جابه جا کرد که دچار نشت نشوند همین مسعله باعث شده که برخی کانتینر های دریای در جابجایی سوخت نیز مورد استفاده قرار بگیرند .

درباره کانتینر ماموت
در سیستم حمل ونقل بین امللی کالا ممکن است نام کانتینر با عناوین دیگری نیز معرفی گردنند مانند 

1 -Freight Container

2 – Cargo Container

3 -Sea Container

4 – Ocean Container

انواع مختلف کانتینر ها باعث می شود که صنعت حمل ونقل شکلی مدرن تر و امرروزی به خود بگیرد . به واسطه وجود کانتینر ها میتوان انواع مختلف کالاهای مورد نیاز را در سرتاسر دنیا جابجا کرد 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کانتینر های شرکت دنیای ماموت می توانید  با کارشناسان و مشاوران فنی دنیای ماموت از طریق شمارتلفن های ذیل و شماره واتساب در ارتباط باشید 

09123827865 

2717  – 3222 – 028

واتساب 

7865 382  0912

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.