ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

ساندويچ پانل سردخانه‌ای چيست؟امروزه برای ساخت بسياری از سازه‌ها از مصالح جديد و مقرون به صرفه‌تری استفاده می‌شود كه هر يک دارای ويژگی‌ها و اصول نصب و نگهداری منحصر به فرد خود هستند. يكی از اين مصالح ساندويچ پانل است كه در انواع مختلف در صنعت ساخت و ساز به كار برده می‌شوند. يكی از انواع ساندويچ پانل‌ها، ساندويچ پانل سردخانه‌ای است كه برای ساخت سردخانه و يا اتاق‌های يخچالی حمل انواع مواد غذايی كه كنترل دما در آن‌ها اهميت دارد، استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل سردخانه ای پوشش پیش ساخته مقاوم است که بر خلاف مصالح سنتی ساخت وساز را با هزینه هایی کمتر صورت میدهد استحکام و پایداری و همچنین طول عمر بالا به عنوان ارکان اصلی هر استراکچر معرفی میگردد. ساندویچ پانل های دنیای ماموت با بهرگیری از آخرین فناوری روز دنیا و استفاده از دانش فنی متخصصین داخلی به عنوان یک سازه ایمن با طول عمر بالا معرفی میگردد.

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

ساندیچ پانل های سرد خانه ای دنیای ماموت با ضخامت های 15و8،10،12،5 سانت متناسب با نیاز شما تولید و عرضه می شود این محصول با بهره گيري از فوم پلی اورتان فوق توجه به خواص مکانیکی و فیزیکی منحصر به فردی که دارد یک عمر به عنوان يک مصاحل ایده آل صنعت ساخت سردخانه پیشنهاد می‌گردد ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت با دارا بودنِد و فاق و زبانه در قسمت عرضی پانل و در محل اتصال پانل های مجاور بیشترین میزان مقاومت در برابر انتقال دارا برای مصرف کننده فراهم می‌سازد

 

جهت آشنایی با ساندویچ پانل وارد لینک روبرو شوید : ساندویچ پانل 

کاربری ساندویچ پانل سردخانه ای ده سانت 

جهت پوشش کف سقف و دیواره های سردخانه های ثابت و متحرک استفاده میگردد و  قابلیت تولید از طول دو متر تا ۱۳ و پنجاه متناسب با سفارش مشتری با عرض ۱.۱۶ متر و عرض مفید ۱.۱۴ متر به همراه فاقه زبانه دو پله جهت مقاوت بیشتر در مقابله  با تبادل دمایی فوق میانی از جنس پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلو گرم بر متر مکعب ودر نوع معمولی و کند سوز و نوع پوشش رویه از جنس ورق گالوانیزه الوزینک و دورو نایلون

این محصولات با توجه به موارد مصرف مشخصات فنی متفاوتی دارند می‌توان آن هارا در چهار گروه جای داد سردخانه بالای صفر , سردخانه پایین صفر سردخانه دومداره , سردخانه های متحرک , در دماهای خیلی پایین صرف انرژی بالا می‌رود از این رو برای جلوگيری از اتلاف از ساندویچ پانل سردخانه ای برای پوشش سقف و دیواره سردخانه ها استفاده می‌شود

ویژگی ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت

سازگاری با محیط زیست

سرعت و سهولت نصب بدون تولید نخاله

سبکی وزن و مقاومت بالا

عایق بودن در برابر برودت , حرارت , صدا

مقاومت در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله

مقرون به صرفه بودن

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت

عدم رشد انواع باکتری قارچ و لانه گزینی حشرات در سازه های پانلی نیز از مزیت های دیگر آن است که در دراز مدت هزینه های تعمیرات و نگهداری را پایین میآورد .کاهش انتقال حرارت یکی از مزیت های سازه های مدرن ساختمانی است . ساندویچ پانل با فوم پلی اورتان و روکش های فلزی یکی از کار آمد ترین راهکار برای حفظ دمای محیط داخلی فضاهای سردخانه , سازه های ایزوله صنعتی و بهداشتی میباشد که درکاهش هزینه های مصرف انرژی بسیار اثر گذار است .با تغیر فصل ها در کنار ساندویچ پانل های ماموت دما ثابت میماند ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت برای کدام سردخانه استفاده میشود

و برای اجرای پوشش سردخانه بالای صفر از ساندویچ پنل سردخانه ای 10 سانت استفاده میشود . سرد خانه بالای صفر که جهت نگهداری میوه و دارو و لبنیات میباشد .سردخانه میوه و لبنیات به سردخانه بالای صفر معروف هستند دمای معمولی این سردخانه ها بین 0 تا 4 درجه سانتی گراد است .

برای آشنایی با ضخامت های ساندویچ پانل  وارد لینک روبرو شوید : ضخامت های ساندویچ پانل 

لیست قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای خرداد 1402

قیمت ساندویچ پانل بر اساس متر مربع محاسبه و اعلام میگردد و به قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل یک درصد هزینه بسته بندی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه میگردد. در شرکت ماموت ملاک تعین قیمت ساندویچ پانل براساس ضخامت و نوع ورق وکاربری سقفی یا دیواری میباشد .وبه دلیل تنوع ضخامت و انواع ساندویچ پانل و نوسانات قیمت در بازار از شما مشتریان و خریداران محترم خواهشمندیم برای دریافت قیمت دقیق و روز با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

2717 3222 028

7865 382 0912

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات درباره ساندویچ پانل سردخانه ای با شماره تماس کارشناس پانل سردخانه ای با شماره 7865 382 0912 تماس بگیرید و میهمان مشاوره رایگان شرکت شوید .

راههای ارتباطی با ما 

2717 3222 028

7865 382 0912

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای 10سانت
مشخصات فنی ساندویچ پانل
فروش ورق رنگی و شیروانی

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت یکی از مهم ترین مراحل عایق سازی سقف و دیواره های یک سردخانه یا تونل انجماد , مرحله نصب و اجرای ساندویچ پانل است . که اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

فروش اتاق یخچالی ایسوزو باعث افتخار است که دنیای ماموت با رعایت بالاترین استانداردهای مرتبط و استفاده از بهترین مواد اولیه و جدید ترین تکنولوژی های جهان , توانسته است حرف اول کیفیت در صنعت تولید اتاق یخچالی در کشور را داشته باشد و شعار تجربه بهترین ها را به تحقق برساند .

عایق پلی اورتان چیست ؟

عایق پلی اورتان چیست ؟ فوم های سفت و سخت پلی اورتان یکی از محبوب ترین عایق های انرژی جهان هستند و این فوم ها میتوانند با توجه به قابلیت حفظ درجه حرارت بصورت یکنواخت , هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند برای ادامه مطلب با ما همراه باشید .

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفی

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفیبه عوامل مختلفی چون نوع ورق فلزی ضخامت ورق فلزی نوع عایق ضخامت عایق و غیره بستگی دارد اما معمولا قیمت انها مقرون به صرفه تر میباشد و تفاوت قیمت زیادی با سایر ساندویچ پانل ها ندارد .ادامه مطلب را از دست ندهید .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.