ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

اتاق تمیز یا CleanRoom به محیطی گفته می شود که در آن استانداردهای کنترل مقدار آلاینده های زیست محیطی , جهت انجام تحقیقات علمی خاص و یا تولید تجهیزات بسیار حساس  رعایت شده باشد . در صنایع حساس و استراژیکی مانند صنایع هسته ای , دارو سازی , تجهیزات پزشکی , صنایع الکترونیک و میکرو الکترونیک , فضایی , صنایع غذایی و یا بیمارستان ها میبایست مقدار آلاینده های زیست محیطی شامل گرد و غبار , میکروب های هوازی , بخارات شیمیایی معلق , در سطح پایین تر از حد معمول فضای یک محیط بسته باشد و همچنین لازم است دیگر شرایط محیطی اعم از رطوبت , سرما , گرما , و حتی فشار نیز تحت کنترل باشند .

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

 

یکی از الزامات اصلی اجزاء تشکیل دهنده اتاق های تمیز یا کلین روم , پوشش سقف و دیوار با استفاده از ساندویچ پانل های مخصوص است که میبایست با ایجاد سطحی کاملا صاف , ضمن جلوگیری از تجمع با کتری و میکروب ها باعث سهولت در انجام شستشو گردد . این نوع ساندویچ پانل ها میبایست حداکثر مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی را داشته باشند .در حال حاضر ساندویچ پانل های مخصوص اتاق تمیز دنیای ماموت , با رعایت حداکثر استانداردهای کیفی مواد اولیه و تولید منحصر به فرد ترین مصالح ساختمانی مدرن و انتخاب اصلی طراحان و سازندگان اتاق های تمیز هستند .

اگر در این مقاله نتوانستید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید میتوانید با شماره کارشناس فنی اتاق تمیز یا کلین روم ماموت تماس بگیرید .

7865 382 0912 

از ویژگی ها و دلایل مهم استفاده از ساندویچ پانل ها میتوان به مزایای زیر اشاره کرد

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

سرعت نصب و اجرای بالا 

عایق حرارتی وعملکرد مناسب در مواقع بروز حریق 

جذب رطوبت پایین و  نفوذ ناپذیر در برابر برف , باران و گرد و خاک 

مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی و قابل شستشو 

نصب و اجرای پانل کلین روم

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است . ما هم در شرکت دنیای ماموت در تمامی این سال ها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم پاسخ شایسته به این اعتماد نیز دغدغه ی همیشگی ما بوده است .که برای تحقق ان تلاش های فراوانی کرده ایم کار نصب ساندویچ پانل ماموت کار پیچیده و سختی نمیباشد . فقط از شما مشتریان محترم خواستاریم که کار نصب ساندویچ پانل پروژه خودرا به نصابان معتبر و کار آزموده بسپارید تا از خطاهای احتمالی جلوگیری شود .گروه نصب دنیای ماموت از اول پروژه طراحی ابعاد راهنمایی خرید نوع محصول مناسب پروژه شما و حمل بار و نصب کامل و آب بندی ساندویچ پانل ها و انواع ورق آبرو + ورق فلاشیینگ و ورق دامپا یا نما و نصب ساندویچ پانل دیواری و زیر سازی و شاسی کشی با دوسال گارانتی نصب همراه شما مشتریان محترم میباشدبا توجه به اینکه از ساندویچ پانل جهت پوشان دن سقف و دیوار سالن های صنعتی و کار خونه های تولیدی و سالن تولید و انبارههها و کانکس و سردخانه های صنعتی و اتاق تمیز و کمپ و اسکان های موقت استفاده میشه ,گروه نصب دنیای ماموت به شما کمک میکنه تا ضمن آشنایی با ساندویچ پانل , به یک تصمیم درستی برسید که بهترین محصول را متناسب با بودجه و اهداف پروژه تون انتخاب و خرید و نصب نمایید

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز

شما با خرید و نصب ساندویچ پانل از شرکت ما تفاوت را در 60 ثانیه احساس خواهید کرد

برای دریافت مشاوره و نصب ساندویچ پنل کلین روم و اجرای اتاق تمیز با کارشناس نصب دنیای ماموت با شماره 2717 3222 028 تماس بگیرید تا مهمان مشاوره رایگان ما شوید . 

ارتباط با کارشناسان ماموت 

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل کلین روم ✓ اتاق تمیز
مشخصات فنی ساندویچ پانل
فروش ورق رنگی و شیروانی

نصب و اجرای درست پانل سقفی

نصب و اجرای درست پانل سقفی تلاش شرکت دنیای ماموت این است که ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه و اتکا به پشتوانه دانش فنی نیروهای متخصص و خطوط تولید مدرن , تجربه خوبی را برای مشتریان  قم بزند تا بتوانند به افزایش رضایتمندی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی دست یابد .

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی به دلیل مزایای عایق بودن در برابر گرما و سرما  و مقاومت بالا در برابر رطوبت و بهینه سازی انرزی در بسیاری از سردخانه های صنعتی استفاده و کاربرد دارد و بسیاری از سردخانه سازان از این نوع متریال برای ساخت سردخانه های خود استفاده می نمایند .

دنیای ماموت در صنعت کلین روم

دنیای ماموت در صنعت کلین روم ساندویچ پانل های دنیای ماموت در شرایط سخت و مختلف قابل استفاده هستند و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدویتی وجود ندارد . این مصالح در مقایسه با سایر مصالح , دورریز کمتری دارند و این امر ارزش فوق العاده آن ها را به خوبی نشان می دهد . 

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل یکی از مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته , نصب سریع و سهولت در نصب می باشد . شما می توانید با نصب سریع و اصولی درست ساندویچ پانل ها در کنار کیفیت و مزایای منحصر به فردی که دارند سریعتر به هدف خود برسید و از لحاظ عایق بندی و پایداری خیالتان راحت باشد .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.