ضخامت ساندویچ پانل

ضخامت ساندویچ پانل فروش ساندویچ پانل مشخصات فنی ساندویچ پنل

ضخامت ساندویچ پانل

ضخامت ساندویچ پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل اطلاعاتی درباره پانل است که در انتخاب ساندویچ پنل با کیفیت شما را یاری خواهد کرد . از ساندویچ پانل در پوشش سقف و دیوار ساختمان ها و سوله های صنعتی , تولیدی , ورزشی , انبارها و … استفاده میشود . فاکتورهای مورد بررسی برای مشخصات فنی ساندویچ پانل شامل ضخامت ( استحکام ) و وزن ساندویچ پانل همچنین ویژگی های انواع ورق و فوم پانل میباشد . ما دراین مقاله میخواهیم درباره ضخامت پانل یا همان استحکام و مقاومت ساندویچ پانل  با شما صحبت کنیم .

در برخی پروژه ها وزن و استحکام ساندویچ پنل برای سازه ارزش بالایی دارد در عین حال که ساندویچ پانل موجب میشود سقف و دیوار تحمل بالایی در برابر فشار بار زیاد داشته باشد . توجه به اطلاعات فنی ان میتواند موجب هر چه بهتر بودن عملکرد این مصالح در سازه شود و لازمه که ساندویچ پانل از لحاظ سبک بودن و عایق بندی از بهترین متریال استفاده بشه . دنیای ماموت به شما کمک میکنه تا ضمن آشنایی با ساندویچ پانل به یه تصمیم صحیحی برسید که بهترین محصول ممکن رو متناسب با بودجه و اهدافتون انتخاب کنید .

ضخامت ساندویچ پانل فروش ساندویچ پانل مشخصات فنی ساندویچ پنل
ضخامت ساندویچ پنل

با دنیای ماموت بهترین انتخاب رو داشته باشید .

ضخامت و استحکام ساندویچ پنل برای کاربردهای متفاوت

ساندویچ پانل های سردخانه ای دنیای ماموت با ضخامت های 8 – 10 -12.5 – 15 سنت متناسب با نیاز شما تولید و عرضه میشود

معمولا ساندویچ پنل سقفی به ضخامت 3 الی 10 سانتیمتر و ساندویچ پانل دیواری به ضخامت 4 الی 15 سانتیمتر تولید میشوند .ضخیم ترین نوع ساندویچ پانل هم پانل های سردخانه ای است که به دلیل نیاز به حفظ دمای داخلی , ضخامتی بین 8 الی 15 سانتیمتر دارند .

ساندویچ پانل  با بهره گیری از فوم پلی یورتان و با توجه به خواص مکانیکی و فیزیکی منحصر به فردی که دارد , به عنوان یکی از مصالح ایده ال صنعت ساخت سردخانه پیشنهاد می گردد.

ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت با دارا بودن دو فاق و زبانه در قسمت عرضی پانل و در محل اتصال پانل های مجاور بیشترین میزان مقاومت در  برابر انتقال دما را برای مصرف کننده فراهم میسازد .

ساندویچ پانل سقفی و دیواری دنیای ماموت با انواع کاربری های سوله و سردخانه ای و اتاق ایزوله با تنوع و گوناگونی در طرح و رنگ و ضخامت های مختلف طبق سفارش مشتری میباشد .

ضخامت ساندویچ پنل

کاهش انتقال حرارت یکی از مزیت های سازه های مدرن ساختمانی است . ساندویچ پانل با فوم پلی اورتان و روکش های فلزی یکی از کار آمد ترین راهکار برای حفظ دمای محیط داخلی فضاهای سردخانه , سازه های ایزوله صنعتی و بهداشتی میباشد که در کاهش هزینه های مصرف انرژی بسیار اثر کذار است . و با تغیر فصل در کنار ساندویچ پانل های دنیای ماموت دما ثابت میماند .

برای ارتباط با  دنیای ماموت شماره های زیر تماس بگیرید 

09123827865

02832222717

مطالب مرتبط 

ابعاد ساندویچ پنل

ضخامت ساندویچ پنل

ساندویچ پانل و مشخصات فنی

درصد عایق ساندویچ پانل

طراحی ابعاد ساندویچ پنل

 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.