مزیت ساندویچ پانل دیواری

مزیت ساندویچ پانل دیواری

مزیت ساندویچ پانل دیواری

مزیت ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری متشکل از دو لایه ورق است که ما بین آنها فوم عایق وجود دارد. این فوم که معمولاً از پلی اورتان می‌باشد، به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق‌های فوقانی و تحتانی(از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) چسبندگی قطعی برقرار می‌کند. فوم عایق می‌تواند از جنس پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که برای ساندویچ پنل‌های استاندارد معمولاً از فوم پلی اورتان استفاده می‌شود. از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن / نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پنل اثرگذار است.

مزیت ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

ساندویچ پانل دیواری ماموت

در ساندویچ پانل دیواری  تولیدی شرکت ماموت از فوم پلی اورتان با دانسیته ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب با ورق آلوزینک استفاده می‌شود. ماموت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول به کشورهای منطقه اعم از ترکمنستان، عراق، تاجیکستان، امارات متحده عربی می‌باشد.

از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل های ماموت می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما، تحمل بار زیاد،سبکی، مقاومت عالی در برابر آتش (انواع B1، B2 ،B3) و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معیارهای بهداشتی و سازگاری کامل با محیط زیست را نام برد

ساندویچ پانل دیواری ماموت با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر عمدتاً در دیوار سوله‌ها، کارگاه‌ها و ساختمانهای اداری و مسکونی استفاده شده و برای دیوارها و پارتیشن های داخلی نیز مناسب می باشند.

این محصول دارای ورق دو رو آلوزینک، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینک از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل میباشد که مابین آنها عایق فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب تزریق شده است. ایجاد شیار روی سطوح، استحکام فشاری محصول را تا حد مطلوبی بالا برده است .طراحی ساندویچ پانل‌های دیواری ماموت به گونه ایست که عرض آنها از یک طرف تورفتگی و از طرف دیگر برآمدگی دارد به صورتی که وقتی دو پانل جهت نصب در سازه در کنار هم قرار میگیرند، اورلپ شده و لبه های آنها با یکدیگر هم پوشانی پیدا میکنند. این محصول در موقعیتهای مختلف با پیچ به سازه متصل میشود)

مزیت ساندویچ پانل دیواری
مزیت ساندویچ پانل دیواری

انواع ساندویچ پانل دیواری موجود دربازار

مدل ها :  ساندویچ پانل دیواری صاف (DNS) – ساندویچ پانل دیواری  شیار دار (DND) – ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی (RPO)

ضخامت و نوع ورق ساندویچ پانل دیواری 

■ ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ سانتیمتر

■  عرض : ثابت ۱٫۱۶ متر با ۲ سانتیمتر اورلپ

■ طول : ۱ الی ۱۳ متر به دلخواه مشتری

نوع ورق ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه و آلوزینک میباشد .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

مزیت ساندویچ پانل دیواری

■ بی اثر در برابر جریان الکتریسیته و مواد شیمیایی

■ مقاوم در برابر انتقال حرارت

■ مقاوم در برابر نفوذ آب

■ غیر قابل اشتعال

مزیت ساندویچ پانل دیواری
عملکرد سازه ای ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری معمولا در معرض فشار باد هستند به طوری که مهندس سازه مسئول تعریف و مشخص کردن میزان این فشارها و تعیین فواصل تکیه گاهی جهت نصب پوشش میباشد. به همین دلیل آشنایی با ضرایب شکل و آیین نامه های مربوط به قرار گرفتن ساختمان در معرض فشارهای موضعی و عمومی باد لازم است.

مزیت ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

به دلیل شکل خاص ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی، پس از نصب، پیچها زیر اورلپ مخفی شده و نمای بسیار زیبایی را خلق می کند. این محصول با ضخامت ۵ سانتیمتر و عرض مفید ۱٫۱۲ متر تولید میگردد و تنها تفاوت آن در فرم لبه های عرضی میباشد. لبه های فوق به گونه ای طراحی شده که ابتدا یک پانل به سازه با پیچ بسته میشود و سپس لبه اورلپ پانل بعدی روی پیچ قرار گرفته و آنرا مخفی میکند.

مزیت ساندویچ پانل دیواری

قیمت ساندویچ پانل دیواری 

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل

ورق

 ورق های مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک می باشد. این ورق بسته به نوع کیفیت و متریال استفاده شده نقش مهمی در اجزای خارجی پانل ها دارد و از پانل ها و فوم ها در برابر عوامل طبیعی مانند باد، باران، ضربه و آتش محافظت می کند. ورق و ضخامت، تولید داخلی یا خارجی قطعا روی قیمت تاثیرگذار است.

فوم ها

پس از انتخاب نوع ورق، مهم ترین نکته فوم یا عایق میانی ساندویچ پانل است. آنچه فوم ها را ساخته اند نقش مهمی دارند. از ویژگی های بارز فوم می توان به عایق حرارت، رطوبت و صدا اشاره کرد که بسته به نوع کاربری و محل در انواع مختلفی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه استفاده می شود. نوع فوم و میزان ضخامت، نوع تولید داخلی یا خارجی بر قیمت اصلی تابلو تاثیر می گذارد.

قیمت دلار و ارز

این روزها با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت دلار، این روند افزایشی تاثیر زیادی بر مصالح ساختمانی گذاشته است. قطعا در حمل و نقل و قیمت سوخت و بنزین بی تاثیر نیست و به همین دلیل دستمزد کارگران نیز افزایش می یابد

لذا به منظور اطلاع مزیت ساندویچ پانل دیواری مي‌توانيد از طريق  راه‌هاي  ارتباطي ذکر شده در سايت با کارشناسان فروش شرکت دنياي ماموت در ارتباط باشيد و اطلاعات لازم را در اين خصوص دريافت نماييد

7865 382 0912

2717 3222 028

لینک های مفید سایت

ابعاد ساندویچ پانل انواع ساندویچ پانل انواع ساندویچ پانل ماموت بررسی نحوه نصب ساندویچ پانل سردخانه تعرفه نصب پنل ماموت تولید و فروش ساندویچ پانل دیواری تولید و فروش ساندویچ پانل سقفی تولید کنندگان ساندویچ پانل روش محاسبه هزینه پوشش سوله ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل شرکت ماموت ساندویچ پانل ماموت ساندویچ پانل پلی اورتان شرکت ماموت طراحی ابعاد ساندویچ پانل فروش ساندویچ پانل سقفی فروش ورق شیروانی گیلان فروش ورق پلی کربنات فروش ویژه ساندویچ پانل ماموت قیمت انواع ساندویچ پانل قیمت روز ساندویچ پانل قیمت نصب ساندویچ پانل قیمت نصب پانل ماموت قیمت نصب پنل سقفی قیمت پیش ساخته لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی لیست قیمت ساندویچ پنل لیست نصابان ماموت محاسبه هزینه پوشش سوله مراحل خرید ساندویچ پانل مزایای ساندویچ پانل مزایای ساندویچ پانل دیواری مزیت ساندویچ پانل مزیت ساندویچ پنل نحوه محاسبه هزینه پوشش سوله نصابان دنیای ماموت نصاب ساندویچ پانل نصاب ماموت نصاب ورق پلی کربنات نصب ساندویچ پانل سقفی نصب ساندویچ پانل ماموت نصب کننده ساندویچ پانل نکات اجرایی پوشش دیواره سوله وزن ساندویچ پانل برحسب کیلوگرم چرا ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی به دلیل مزایای عایق بودن در برابر گرما و سرما  و مقاومت بالا در برابر رطوبت و بهینه سازی انرزی در بسیاری از سردخانه های صنعتی استفاده و کاربرد دارد و بسیاری از سردخانه سازان از این نوع متریال برای ساخت سردخانه های خود استفاده می نمایند .

دنیای ماموت در صنعت کلین روم

دنیای ماموت در صنعت کلین روم ساندویچ پانل های دنیای ماموت در شرایط سخت و مختلف قابل استفاده هستند و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدویتی وجود ندارد . این مصالح در مقایسه با سایر مصالح , دورریز کمتری دارند و این امر ارزش فوق العاده آن ها را به خوبی نشان می دهد . 

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل یکی از مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته , نصب سریع و سهولت در نصب می باشد . شما می توانید با نصب سریع و اصولی درست ساندویچ پانل ها در کنار کیفیت و مزایای منحصر به فردی که دارند سریعتر به هدف خود برسید و از لحاظ عایق بندی و پایداری خیالتان راحت باشد .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.