پانل سقفی 3 سانت

پانل سقفی 3 سانت , قیمت ساندویچ پانل ,

پانل سقفی 3 سانت

پانل سقفی 3 سانت

ساندویچ پنل های سقفی جزو مصالحی هستند که برای پوشش سقف ساختمان ها بکار می روند تا از آنها در برابر شرایط طبیعی چون برف و باران و طوفان و… محافظت کنند. اصولا ساختار ساندویچ پنل ها از دو ورق و یک هسته میانی تشکیل یافته است که با توجه به جنس ورق ها یا عایق به کار رفته در آنها از ویژگی های نسبتا متفاوتی هم برخوردار هستند. در واقع این مصالح ساختمانی مورد استفاده برای سقف می بایست علاوه بر محافظت از ساختمان ها در برابر شرایط جوی خارجی، حداقل عایق حرارتی و عایق آب و رطوبت و صدا نیز باشند. امروز از ساندویچ پانل سقفی علاوه بر پوشش سقف ساختمان ها برای مصارف دیگری چون سقف سازه های صنعتی، کارخانه ها، انبارها و سوله ها و … استفاده می گردد.

شرکت ماموت برای به صرفه بودن و اقتصادی کردن استفاده از ساندویچ پانل سقفی اقدام به تولید ساندویچ پانل سقفی با ضخامت 3 سانت نموده است که به صورت دورو ورق و یکرو ورق تولید و دارای صرفه اقتصادی برای مشتریان و خریداران می باشد که استفاده از آن به جای مصالح سنتی ورق پشم شیشه و طوری راحت تر و دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد.

برای کسب اطلاعات درباره ساندویچ پانل وارد لینک شوید : ساندویچ پانل

پانل سقفی 3 سانت , قیمت ساندویچ پانل ,

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پنل های سقفی 3 سانت از نظر معماری به واسطه تولید سریع و امکانات مونتاژ، ظرفیت حمل بالا و ویژگی های عایقی خوب و البته وزن سبک در اولویت های معماری قرار می گیرند. بر این اساس ساندویچ پنل ها برای رفع نیاز پروژه های معماری و راه حل های زودبازده، بادوام، زیبا، سریع و اقتصادی در قالب پوشش سقف بسیار کارآمد هستند. در واقع ساندویچ پانل های سقفی از ساختارهای غشایی فلزی یا PVC در هر دو طرف تشکیل یافته اند و معمولا قابلیت عایق حرارتی و صوتی را با استفاده از مواد و متریالی چون پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و… که در هسته میانی آنها به کار رفته تامین می کنند.

ساندویچ پانل سقفی از نظر گام به دودسته تقسیم میشوند که عبارتند از …

ساندویچ پانل سقفی ۳ گام

ساندویچ پانل های سقفی 3 سانت ۳ گام دارای ۳ شیار به صورت دنده شکل هستند و جزو مقرون به صرفه ترین محصولاتی به حساب می آیند که برای سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. آنها پانل هایی با هسته میانی عایق هستند که می توانند در ضخامت ها و طول های مختلف تولید گردند. معمولا از این دسته از ساندویچ پانل دیواری برای پوشش سقف هایی استفاده می شود که کاربری بارانداز نداشته باشند و برف و باران زیادی هم در آن منطقه نبارد.

ساندویچ پانل سقفی ۵ گام

ساندویچ پانل سقفی سه سانت ۵ گام دارای ۵ شیار به صورت دنده شکل است که عموما با استفاده از مواد و متریالی چون پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و… تولید می گردد. یکی از دلایلی که سبب می گردد که ساندویچ پانل سقفی ۵ گام ترجیح داده شود، توانایی حمل بارهای بیشتر و فاصله زیاد پرلین ها (لایه ها) روی قسمت های سقف سازه های فولادی یا سازه های پیش ساخته است.

ساندویچ پنل پلی اورتان سقفی 3 سانت

این نوع از ساندویچ پانل های سقفی دارای عایقی از جنس پلی اورتان هستند که وزن کمی دارند و یک عایق خوب در برابر حرارت محسوب می گردند که این به کاهش مصرف انرژی در استفاده از آنها می انجامد. همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و زلزله می باشند. قیمت ساندویچ پانل در این نوع معمولا بالاتر از سایر هستند

فوم پلی اورتان با دانسیته ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مكعب با ورق آلوزینك استفاده می‌شود. ماموت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول به کشورهای منطقه اعم از ترکمنستان، عراق، تاجیکستان، امارات متحده عربی می‌باشد. از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل های ماموت می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما، تحمل بار زياد، سبکی، مقاومت عالی در برابر آتش (انواع B1، B2 ،B3) و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معيارهاي بهداشتي و سازگاری کامل با محیط زیست را نام برد.

برای آشنایی بیشتر درباره نصب ساندویچ پانل وارد لینک شوید : نصب ساندویچ پانل

پانل سقفی 3 سانت , قیمت ساندویچ پانل ,

مشخصات فوم ساندویچ پانل سقفی ماموت

ميزان جذب رطوبت پايين (مطابق استاندارد ASTM D570)

فوم پلي يورتان (PIR/PUR) با دانسيته (kg/m³)40±2

سازگار با محيط زيست (فاقد گازهاي مخرب لايه اوزون و گازهاي گلخانه اي)

اشتعال پذيري كم (طبق استاندارد DIN 4102)

ورقهای ساندویچ پانل سقفی ماموت

ورق آلوزينك یا گالوانيزه پيش رنگ شده با ضخامت 0.5mm و از نوع سوپر پلي استر كوره اي با ضخامت 25µ رنگ رويه (مطابق جدول استاندارد رنگ RAL) در قسمت بيرون و 7µ پرايمر در قسمت داخلي براي چسبندگي بيشتر فوم به ورق

عرض ساندویچ پانل سقفی ماموت (cm)

116 (مفيد=114)، 104/5 (مفيد=103)، پيچ مخفي 116 (مفيد=112)

ساندويچ پانل سقفي (از طول 2 متر الي 13/6 متر، مطابق با سفارش مشتري) 5 گام شادولاين/ذوذنقه اي

کاربرد ساندویچ پانل سقفی 3 سانت

از رایج ترین کاربردهای ساندویچ پنل در ساخت و ایجاد سقف می باشد. با درنظر گرفتن این که بالا بودن کیفیت مصالح مورد استفاده در سقف ساختمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نه تنها باید استحکام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف و تحمل بار سنگین باران ، برف ، تگرگ و … داشته باشد بلکه باید یک عایق حرارتی مناسب و مقاومت قابل قبولی در برابر آتش نیز داشته باشد ؛ می توان نتیجه گرفت که ساندویچ پنل ها از بهترین مصالحی هستند که میتوان برای سخت سقف ساختمان های مختلفی از آنها استفاده نمود.

پانل سقفی 3 سانت , قیمت ساندویچ پانل ,

قیمت ساندویچ پانل سقفی 3 سانت 

قیمت ساندویچ پانل سقفی 3 سانت دارای صرفه اقتصادی میباشد برای خریدارانی که برای پوشش سوله ها معمولی و نگهبانی و انبار میباشند. به دلیل نوسانات قیمت در بازار ازدرج قیمت در سایت معذوریم و شما میتوانید از طریق تماس با شماره های 2717 3222 028 و 09123827865 و یا پیام در شبکه های اجتماعی ایتا – سروش – واتساب قیمت دریافت نمایید .

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل در سال 1402 وارد لینک شوید : قیمت ساندویچ پانل 

پانل سقفی 3 سانت

ساندویچ پانل چیست ؟

همه چیز در رابطه با ساندویچ پانل+ مزایا و معایب

ارتباط با دنیای ماموت 

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل دنیای ماموت

مشخصات فنی ساندویچ پانل
فروش ورق رنگی و شیروانی
پانل سقفی 3 سانت

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی به دلیل مزایای عایق بودن در برابر گرما و سرما  و مقاومت بالا در برابر رطوبت و بهینه سازی انرزی در بسیاری از سردخانه های صنعتی استفاده و کاربرد دارد و بسیاری از سردخانه سازان از این نوع متریال برای ساخت سردخانه های خود استفاده می نمایند .

دنیای ماموت در صنعت کلین روم

دنیای ماموت در صنعت کلین روم ساندویچ پانل های دنیای ماموت در شرایط سخت و مختلف قابل استفاده هستند و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدویتی وجود ندارد . این مصالح در مقایسه با سایر مصالح , دورریز کمتری دارند و این امر ارزش فوق العاده آن ها را به خوبی نشان می دهد . 

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل یکی از مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته , نصب سریع و سهولت در نصب می باشد . شما می توانید با نصب سریع و اصولی درست ساندویچ پانل ها در کنار کیفیت و مزایای منحصر به فردی که دارند سریعتر به هدف خود برسید و از لحاظ عایق بندی و پایداری خیالتان راحت باشد .

تفاوت قیمت پانل دگر رقبا با پانل ماموت

تفاوت قیمت پانل دگر رقبا با پانل ماموت بسیار روشن و واضح است که فرایند تولید ساندویچ پانل ها از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود . که در ادامه به بررسی این مواد اولیه خواهیم پرداخت .در تولید ساندویچ پانل از سه لایه مجزا تشکیل شده است . که این سه لایه بسیار تاثیر گذار در قیمت پنل ساندویچ پانلها می باشد . 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.