طراحی ابعاد ساندویچ پانل

طراحی ابعاد ساندویچ پانل

طراحی ابعاد ساندویچ پانل

طراحی ابعاد ساندویچ پانل

دراین پست درباره طراحی ابعاد ساندویچ پانل و نحوه اندازه گیری و طراحی ابعاد  پانل سقفی و دیواری , سردخانه توسط نصاب ساندویچ پانل توضیح دهیم .

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است . ما هم در شرکت دنیای ماموت در تمامی این سال ها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم پاسخ شایسته به این اعتماد نیز دغدغه ی همیشگی ما بوده است .که برای تحقق ان تلاش های فراوانی کرده ایم کار نصب ساندویچ پانل ماموت کار پیچیده و سختی نمیباشد . فقط از شما مشتریان محترم خواستاریم که کار نصب ساندویچ پانل پروژه خودرا به نصابان معتبر و کار آزموده بسپارید تا از خطاهای احتمالی جلوگیری شود .

گروه نصب دنیای ماموت از اول پروژه طراحی ابعاد راهنمایی خرید نوع محصول مناسب پروژه شما و حمل بار و نصب کامل و آب بندی ساندویچ پانل ها و انواع ورق آبرو + ورق فلاشیینگ و ورق دامپا یا نما و نصب ساندویچ پانل دیواری و زیر سازی و شاسی کشی با دوسال گارانتی نصب همراه شما مشتریان محترم میباشد

با توجه به اینکه از ساندویچ پانل جهت پوشاندن سقف و دیوار سالن های صنعتی و کار خونه های تولیدی و سالن تولید و انبارها و کانکس و سردخانه های صنعتی و اتاق تمیز و کمپ و اسکان های موقت استفاده میشه ,گروه نصب دنیای ماموت به شما کمک میکنه تا ضمن آشنایی با ساندویچ پانل , به یک تصمیم درستی برسید که بهترین محصول را متناسب با بودجه و اهداف پروژه تون انتخاب و خرید و نصب نمایید .

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

شما با خرید و نصب ساندویچ پانل از شرکت ما تفاوت را در 60 ثانیه احساس خواهید کرد

 

طراحی ابعاد ساندویچ پانل
طراحی ابعاد ساندویچ پانل

 

از همراهی و حمایتتون کمال تشکر را داریم

 اگر خوشتون اومد لایک کنید .که پستهای مشابه رو هم ببینید

 سوال یا نظری دارید بنویسید

 برای دوستان خودبفرستید

 ذخیره کنید تابعدا ببینید

طراحی ابعاد توسط  نصاب ساندویچ پانل ماموت چه مزیت دارد

کاهش هزینه

  آب بندی دقیق و نصب اصولی

اطمینان خاطر و آرامش

با ماموت بهترینها را تجربه کنید .

طراحی ابعاد ساندویچ پانل
نصاب ساندویچ پانل

 

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

اندازه گیری ابعاد ساندویچ پانل سقفی

وقتی مشتریان و خریداران محترم اقدام به خرید ساندویچ پانل می نمایند بعد از انعقاد قرارداد باید ابعاد تولیدی ساندویچ پانل  خود را به شرکت اعلام تا ساندویچ پانلها تولید و به محل پروژه حمل شوند . به دلیل قیمت بالای ساندویچ پانل ها بعد ا ز ارایه ابعاد توسط خریدار یا نصاب معتبر پانل ها تولید می شوند به دلیل اینکه از پرتی و خرابی ساندویچ پانل ها جلوگیری شود .مزیت طراحی ابعاد توسط نصاب این است که نصاب ساندویچ پانل با توجه به اندازه ( طول و عرض ) سوله البته در محل و نوع استرکچر هم ضخامت مناسب برای ساندویچ پانل تعین می نماید هم طوری طول برش را اعلام می کند که پانل ها در جای مناسب قرار بگیرند و آب بند و چفت شوند . و از پرتی و اضافه آمدن ساندویچ پانل ها جلوگیری و هزینه کاهش می یابد .

اندازه گیری ابعاد ساندیچ پانل دیواری

بعضی از سازه ها نوعی ساخته شده است که باید به صورت فارسی بر برش داده شوند ویا برای برخی پروژه ها باید اورلب چپ وراست درآورده شود تا که نصب به صورت اصولی ودقیق انجام شود .و نصاب باید طوری طراحی ابعاد انجام شود تا در کارخانه این اورلب ها خالی شوند واگر نصب توسط نصابان غیر مجازانجام بشوداین اورلب ها به صورت غیر اصولی درمحل باید توسط کارگران خالی شود که کار نصب به صورت تمیز در نمی یاد .

برخی از خریداران محترم به دلیل قیمت نصب پایین بعضی از نصابان کار را به آنها ی واگذار میکنندکه آنها هیچ شناختی از نحوه نصب و اندازه گیری و طراحی ابعاد پانل ندارند وبه صورت تجربی اقدام به نصب میکنندکه بعضا مشاهده میشود که سازه یا سوله پوششش شده دچار خرابی و نفوذ باران به داخل سازه میشود .و البته به دلیل اینکه پانلها را به صورت یکدست سفارش میدهند ممکن است پانلها خیلی پرتی بدهند وهدر برود .شرکت دنیای ماموت برای رفاه حال مشتریان و اقدام به فروش ساندویچ پانل همراه تیم نصب مینماید .

طراحی ابعاد ساندویچ پانل
طراحی ابعاد ساندویچ پانل

 

 

اندازه گیری ابعاد ساندویچ پانل سقف و دیوار

مراحل نصب ساندویچ پانل بعد از برداشت ابعاد

بعد از اینکه محصول به محل پروژه ارسال گردید همزمان نصابان شرکت ( دنیای ماموت ) به محل پروژه اعزام تا عملیات نصب شروع گردد. قبل اعزام نصابان باید برق و جرثقیل و درصورت لزوم داربست در محل پروژه اماده باشد . در مرحله اول باید ساندویچ پانل سقفی و ورق آبرو و فلاشینگ تاج و زیر تاج توسط جرثقیل به بالای سوله انتقال یابد.هنگامی که می خواهید پانل ها را به وسیله جرثقیل بلند کنید، باید به وسیله طنابی که به جعبه پانل ها بسته شده است، این کار را انجام دهید تا مجری این کار، بتواند به راحتی پانل ها را جابجا نماید. و از آسیب رسیدن به لبه پانل ها جلوگیری به عمل می آید . بعد از بلند کردن پانل ها، بایستی آنها را مطابق با طول، و جهت نصب پانل، روی ساختار پشتیبان سقف محکم شوند. ساختار پشتیبان باعث می شود تا پانل ها در برابر لغزش باد محفوظ بمانند

 

طراحی ابعاد ساندویچ پانل
اندازه گیری ابعاد ساندویچ پانل

 

 

هزینه نصب ساندویچ پانل 

قیمت نصب انواع ساندویچ پانل ها متفاوت است.هزینه نصب ساندویچ پانل ها بر اساس دستمزد و وسایل مورد استفاده شده در نصب محاسبه می شود.

منظور از قیمت نصب ساندویچ پانل دستمزد نصاب و تیم او همراه با هزینه‌ وسایل جانبی مورد نیاز جهت نصب صفحات است و قیمت آن به این قسمت مربوط نمی‌شود. بنابراین، با توجه به متراژ پروژه و زمانی که باید صرف نصب ساندویچ پنل‌ ها شود همچنین بر اساس میزان حرفه‌ای بودن تیم نصب کننده قیمت نصب انواع ساندویچ پانل کاملاً متغیر است.

واما باید در نظر داشته باشید که در هر صورت سرعت و قیمت نصب پانل در هر سازه نسبت به مصالح دیگر بسیار مقرون‌ به صرفه است و نصب این صفحات عایق نیاز به نیروی انسانی زیاد و وسایل جانبی بیش از حد که هر دو هزینه‌بر هستند، ندارد. باید توجه داشته باشید که هرچقدر اعضای تیم نصب و وسایل جانبی مورد استفاده در نصب بیشتر باشد قیمت نهایی نصب آن نیز بیشتر است. جهت اطلاع و استعلام قیمت ساندویچ با کارشناسان نصب شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید ..

که خریداران محترم از اندازه گیری و طراحی ابعاد خیالشان راحت باشد و ما از صفر تا صد پروژه همراه شماهستیم و هر گونه سوال درباره نکات فنی ساندویچ پانل و نحوه برداشت و طراحی ابعاد داشته باشید ما پاسخگوی سوالات شما هستیم .

برای دیدن پروژه های اجرایی توسط شرکت کلیک نمایید.

با ماموت بنایی برپایه اطمینان بسازید.

ارتباط با ما

7865 382 0912

2717 3222 028

ارتباط با واتساب

09123827865

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای
ورق رنگی شیروانی
ساندویچ پانل ارزان

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

اگر سوالی مد نظر شما میباشد که این مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار پاسخگو آن نیست میتوانید از طریق شماره های درج شده درسایت با مشاوران و متخصصان شرکت تماس بگیرید.

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

مهم‌ترین موضوع در هنگام ساخت دیوار با استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها لزوم توجه به جزئیات اجرایی و دتایل‌های (Details) مربوط به نقاط اتصال است

کانکس نگهبانی

کانکس های حراست و نگهبانی می بایست دارای ویژگی های خاصی بوده تا به خوبی به عملکرد تیم حراست یا شخص نگهبان مطابقت داشته باشد

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.