نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

ساندویچ پانل در یک نگاه

ساندویچ پانل سبک همان طور که از نامش پیداست, از ترکیب چند لایه از مواد مختلف به طور یک پارچه و در کنار هم تشکیل میشود و در صنعت انواع گوناگون و در عرصه ی ساخت و ساز مصارف بسیاری دارد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت بالا و کیفیت برتر در پروژه و فرایند ها پیش میرود, استفاده از این گونه محصولات بسیار رایج و پر طرفدار شده. عموما ساندویچ پانل به دیوار یا سقف های کامل و مرکب اطلاق میشود که از بخش های زیر تشکیل میشود لایه ی بیرونی و درونی که آخرین سطوح ساندویچ پانل از دو طرف و در واقع نمای کار می باشند عایق میانی یا هسته ی ساندویچ پانل که وظیفه ی برودت و عایق کاری را بر عهده دارد

آموزش نصب ساندویچ پانل نیاز به طی دوره عملی و توضیحات کامل یک نصاب دارد . اما برای آشنایی بصورت خلاصه در این پست به آموزش نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 می پردازیم .

آموزش نصب ساندویچ پانل سقفی

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری

چه قطعاتی برای نصب ساندویچ پانل نیاز است ؟

آموزش نصب ساندویچ پانل از چه طریقی بهتر است ؟

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری
نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی پیش ساخته عایق به صورت سقف و دیوار میباشد که طبق ابعاد و اندازهای که نصاب از پروژه و سازه برداشت نموده است در کارخانه تولید و برای نصب و اجرا ارسال میگردد.

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی بعد از برداشت ابعاد

بعد از اینکه محصول به محل پروژه ارسال گردید همزمان نصابان شرکت ( دنیای ماموت ) به محل پروژه اعزام تا عملیات نصب شروع گردد. قبل اعزام نصابان باید برق و جرثقیل و درصورت لزوم داربست در محل پروژه اماده باشد . در مرحله اول باید ساندویچ پانل سقفی و ورق آبرو و فلاشینگ تاج و زیر تاج توسط جرثقیل به بالای سوله انتقال یابد.هنگامی که می خواهید پانل ها را به وسیله جرثقیل بلند کنید، باید به وسیله طنابی که به جعبه پانل ها بسته شده است، این کار را انجام دهید تا مجری این کار، بتواند به راحتی پانل ها را جابجا نماید. و از آسیب رسیدن به لبه پانل ها جلوگیری به عمل می آید . بعد از بلند کردن پانل ها، بایستی آنها را مطابق با طول، و جهت نصب پانل، روی ساختار پشتیبان سقف محکم شوند. ساختار پشتیبان باعث می شود تا پانل ها در برابر لغزش باد محفوظ بمانند.

ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف استفاده می‌شود و دارای گام های ذوزنقه است.پانل سقفی به دلیل داشتن گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ امکان نفوذ آب را به صفر رسانده است.محل استقرار پانل‌ها بصورت عرضی و طولی به شاسی یا ساختمان توسط ناودانی‌ های مخصوص با ضخامت ۱٫۵ یا ۲ میلیمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصال این ناودانی‌ها به شاسی فولادی توسط پرچ با فواصل ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر انجام می‌شود.

در نصب  ساندویچ پانل‌های سقفی حتماً از پیچ‌های واشر دار مخصوص نصب استفاده شود.به گام پیچ‌ها و ارتفاع آنها توجه شود. برای درزبندی بهتر ساندویچ پانل می‌توان از چسب سیلیکون و نوارهای چسب استفاده کرد.

همانطور که میدانید،  پانل سقفی بیشتر در معرض تابش نور خورشید، و همچنین بارش برف و باران قرار دارد. پس نصب این گونه سازه ها نیازمند مهارت بیشتری می باشد. آب بندی و درزبندی ساندویچ پانل ها  باید بسیار با دقت انجام گیرد تا با گذشت زمان، دچار نشت نشود. برای آب بندی و درزبندی کردن سازه ها از فوم پلی اورتان، ورق فلاشینگ، ورق آبرو و نوار چسب های مخصوص بین درزهای سازه ها استفاده می شود و در آخر به وسیله پیچ های سرمته گالوانیزه به یکدیگر متصل می گردند.قطعات جانبی ساندویچ پانل شامل فلاشینگ ساندویچ پانل ورق آبرو یا گاتر ، انواع پیچ و تیزه سقفی است

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری
نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

انواع ساندویچ پانل جهت نصب

نصب ساندویچ پنل قفلی

نصب ساندویچ پانل پیچ مخفی

نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

نصب ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق

روش و نحوه نصب پانل های ساندویچی

نکات مهم در اجرا و نصب ساندویچ پنل‌

قیمت و هزینه نصب انواع ساندویچ پنل

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت نصب و اجرای ساندویچ پنل

انتخاب روش اصولی نصب ساندویچ پانل

انواع زیرسازی پانل ها

آموزش نصب ساندویچ پانل سقفی

مراحل اجرای ساندویچ پانل سقفی روی پروفیل z

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری
نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

آموزش نصب انواع ساندویچ پانل ها براساس ساختار و نوع آنها در نصب و اجرا دارای تفاوت هایی است. ما در ادامه به بررسی جامع نصب ساندویچ پانل ها میپردازیم. اما شاید برایتان سوال پیش بیاد که نصب ساندویچ پنل چه مزیتی دارد؟ در پاسخ ما به شما می گوییم که پانل های ساندویچی، صفحات یا ورقه‌های عایق پیش ساخته‌ای هستند که در صنعت‌ و ساخت و سازهای مختلفی کاربرد دارند و علاوه بر خاصیت عایقی که در برابر گرما،‌ سرما، ‌رطوبت و صدا دارند در کاهش وزن و هزینه نهایی پروژه مورد نظر نیز تاثیرگذار هستند

جهت ساخت استراکچر و زیرسازی ساندویچ پانل‌های دیواری باید به فاصله بین این قسمت ها توجه کنید:

ستون‌ها

عرض کلی

محل نصب پانل‌ها

ارتفاع پانل‌ها

شدت وزش باد در منطقه

 نصب ساندویچ پانل

در این مرحله، ساندویچ پانل روی سازه فلزی نصب می‌شود. برای انجام این کار، ابتدا ساندویچ پانل نزدیک به محل نصب حمل می‌شود و سپس با استفاده از دریل و پیچ، به سازه فلزی چسبانده می‌شود. پس از نصب پانل‌ها روی تیرها و ستون‌های سازه، لایه‌های پایینی سردر تیرها بریده و نوار بندی شده و سپس با پیچ چوبی محکم شده و با قطعات تزریق شده پوشانده می‌شود. این فرایند تا جایی ادامه می‌یابد که تمام سطح پوششی ساختمان پوشانده و به پایان برسد.

در نصب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی حتما به ۱- پیچ های واشردار مخصوص نصب ۲- گام پیچ ۳- ارتفاع پیچ ۴- چسب سیلیکونی برای درزبندی دقت کنید. پانل های سقفی بیشتر در مقابل تابش نور خورشید، برف و باران هستند پس نصابان ساندویچ پانل های سقفی باید خیلی ماهر تر باشند و درز بندی و آب بندی پانل های سقف خیلی مهم است.

نکات قابل توجه برای نصابان ساندویچ پانل

آب و هوای محل نصب ساندویچ پانل ها +  دیوار ها و سقف های سازه ها + ارتفاع سازه + دوشیب بودن یا هلالی بودن سازه یا سوله + ضخامت ساندویچ پانل + کاربری سوله + 

نکته نصب ساندویچ پانل دیواری

 زیبایی سازه و مخفی بودن پیچ ها

قیمت و هزینه نصب انواع ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری
نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

قیمت نصب انواع ساندویچ پانل ها متفاوت است.قیمت نصب ساندویچ پانل ها بر اساس دستمزد و وسایل مورد استفاده شده در نصب محاسبه می شود.

منظور از قیمت نصب ساندویچ پانل دستمزد نصاب و تیم او همراه با هزینه‌ وسایل جانبی مورد نیاز جهت نصب صفحات است و قیمت آن به این قسمت مربوط نمی‌شود. بنابراین، با توجه به متراژ پروژه و زمانی که باید صرف نصب ساندویچ پنل‌ ها شود همچنین بر اساس میزان حرفه‌ای بودن تیم نصب کننده قیمت نصب انواع ساندویچ پانل کاملاً متغیر است.

واما باید در نظر داشته باشید که در هر صورت سرعت و قیمت نصب پانل در هر سازه نسبت به مصالح دیگر بسیار مقرون‌ به صرفه است و نصب این صفحات عایق نیاز به نیروی انسانی زیاد و وسایل جانبی بیش از حد که هر دو هزینه‌بر هستند، ندارد. باید توجه داشته باشید که هرچقدر اعضای تیم نصب و وسایل جانبی مورد استفاده در نصب بیشتر باشد قیمت نهایی نصب آن نیز بیشتر است. جهت اطلاع و استعلام قیمت ساندویچ با کارشناسان نصب شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید ..7865 382 0912

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت نصب و اجرای ساندویچ پنل

با توجه به نوع ساندویچ پانل و سازه مورد نظر ممکن است وسایل و ابزار زیر جهت نصب این صفحات عایق لازم باشد.

ورق فلاشینگ و آبرو

فوم پلی اورتان تزریق 

دستگاه مخصوص برش ( پانل بر )

دریل

پیچ‌ها و واشرهای مخصوص

پیچ سر مته و قوطی

ماستیک

 محاسبه هزینه نصب ساندویچ پانل 

نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 ساندویچ پانل دیواری
نصب ساندویچ پانل صفر تا 100

هزینه نصب ساندویچ پانل هم مانند قیمت متاثر از ضخامت و نوع ساندویچ پانل ( دیواری یا سقفی ) میباشد وبا توجه به سازه – ارتفاع و برشکاری قیمت اعلام میگردد – قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری به صورت متر مربع محاسبه و اعلام میشود و قیمت نصب ورق آبرو به صورت کیلوگرم میباشد قیمت نصب فلاشینگ ازهر نوع به صورت متر مربع محاسبه میگردد. هرنوع زیر سازی و قوطی کشی یا آهن کشی و جوشکاری برای سازه به صورت کیلوگرم محاسبه میگردد.

برای دریافت قیمت دقیق نصب و اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری و ورق آبرو و فلاشینگ با گروه نصب دنیای ماموت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم و هرگونه مشاوره نصب و طراحی ابعاد توسط تیم ما به صورت رایگان میباشد .

مزایای استفاده از نصابان دنیای ماموت 

مشاوره رایگان خرید ساندویچ پانل 

طراحی ابعاد ساندویچ پانل 

نصب  سریع و باکیفیت دارای گارانتی 

اجرای پروژه در سراسر کشور 

پشتیبانی خرید و نصب  ساندویچ پانل 

پشتیبانی صفر تا صد پروژه

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل  – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل –

برای خرید و نصب و اجرای ساندویچ پانل خود میتوانید میهمان مشاوره رایگان شرکت ما باشید همین الان با ما تماس بگیرید .

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای
لیست قیمت ساندویچ پانل
ورق رنگی شیروانی

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

اگر سوالی مد نظر شما میباشد که این مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار پاسخگو آن نیست میتوانید از طریق شماره های درج شده درسایت با مشاوران و متخصصان شرکت تماس بگیرید.

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

مهم‌ترین موضوع در هنگام ساخت دیوار با استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها لزوم توجه به جزئیات اجرایی و دتایل‌های (Details) مربوط به نقاط اتصال است

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.