کاربری فلاشینگ چیست ؟

کاربری فلاشینگ چیست ؟

کاربری فلاشینگ چیست ؟

کاربری فلاشینگ چیست ؟

پاسخ: اگر زیبایی کارتان اهمیت دارد،مصالح و متریال های مختلفی را میتوانید برای گوشه های کار خود انتخاب کنید که یکی از انها فلاشینگ های یو و ال شکل (پوشش های خمکاری شده) از جنس خود پانل هاست که به صورت اماده از پیش برش خورده و خمکاری شده تا برای گوشه های کار بتواند استفاده نمود، همچنین این فلاشینگ ها در عایق کاری و درز بندی کمک شایانی میکند. البته اجرای تیزه برای سقف های دو شیب واجب است اما اجرای ابرو و نما و لمبه سلیقه ای میباشد و به زیبایی کار کمک میکند.

انواع فلاشینگ و ابرو را در قسمت محصولات میتوانید مشاهده کنید

کاربری فلاشینگ چیست ؟

کاربری فلاشینگ چیست ؟

معرفی فلاشینگ

فلاشینگ ابزاری جهت کاور نمودن سقف شیروانی، قرنیز پنجره و پشت بام است که مانع از ریزش آب بر روی دیوارهای ساختمان می شود.

فلاشینگ ابزاری است که اغلب جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان نمودن سازه شیروانی به کار می رود. این ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفیل فلاشینگ و وظیفه و عملکرد آن از انواع مختلفی از ورق های روغنی، سیاه، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی در ضخامت های دلخواه قابل تولید است.

برای استفاده از فلاشینگ در سقف های شیروانی معمولاً این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش ( یا پرچ) شده و در زیر ورق های شیروانی قرار می گیرد.

معمولاً نمای شیروانی بر روی آخرین پروفیل جوش شده و ورق های شیروانی بر روی آن قرار می گیرد.

نمای شیروانی در طرح های متنوعی قابل تولید و عرضه می باشد. با توجه به نوع خرپا و سازه و ارتفاع مفیدی که از نمای شیروانی انتظار می رود و همچنین با توجه به نوع نما از سایزها و طرح های متنوع می توان استفاده نمود.

کاربری فلاشینگ چیست ؟

 مزایای فلاشینگ عبارتند از 

۱-  فلاشینگ جهت پنهان نمودن خرپای شیروانی

۲- فلاشینگ جهت جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود.

۳-  فلاشینگ ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی

۴- فلاشینگ آب بندی مناسب سقف شیروانی

کاربری فلاشینگ چیست ؟
تلفن کارشناسان فروش 
☎  ۲۷۱۷  ۳۲۲۲  ۰۲۸   》《   ۳۰۲۸  ۳۳۷۹  ۰۲۸  

? ۰۹۱۲۳۸۲۷۸۶۵

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

اگر سوالی مد نظر شما میباشد که این مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار پاسخگو آن نیست میتوانید از طریق شماره های درج شده درسایت با مشاوران و متخصصان شرکت تماس بگیرید.

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

مهم‌ترین موضوع در هنگام ساخت دیوار با استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها لزوم توجه به جزئیات اجرایی و دتایل‌های (Details) مربوط به نقاط اتصال است

کانکس نگهبانی

کانکس های حراست و نگهبانی می بایست دارای ویژگی های خاصی بوده تا به خوبی به عملکرد تیم حراست یا شخص نگهبان مطابقت داشته باشد

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.