ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت - ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

ساندویچ پانل سردخانه ای یکی از پرکاربردترین مصالح پیش ساخته ساختمانی است که به خاطر داشتن مزایایی مانند سبک بودن، تحویل سریع، نصب راحت و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد؛ به جایگزین بسیار خوبی برای مصالح سنتی تبدیل شده و در صنعت ساختمان کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل ساندویچ پانل به عنوان یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی، در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری دسته بندی می‌شود. پانل ساندویچی به طور کلی از سه لایه که دو لایه‌ی آن ورق فولادی و یک لایه‌ی آن، هسته میانی وعایق ساندویچ پانل است. ساندویچ پانل سقفی همانطور که از اسم آن مشخص است برای ساخت سقف سوله، ورزشگاه وسازه های این چنینی و ساندویچ پانل دیواری برای ساخت کانکس، دیوار سوله، سالن‌های صنعتی، انواع سردخانه‌ها و اتاق های حمل بار یخچالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دنیای جدید و مدرن هر روزه شاهد استفاده از مصالح جدید برای ساخت سازه‌های مدرن هستیم.بدین ترتیب در این مقاله قصد داریم به معرفی ساندویچ پانل سردخانه ای و ویژگی‌های آن بپردازیم.

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت - ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

ساندویچ پانل سردخانه‌ای و مشخصات فنی

ضخامت لایه عایق پانل‌های نامبرده عموما بین ۸ تا ۲۰ سانتی متر است و ضخامت این لایه‌ها با دمای سردخانه ارتباط مستقیم دارد. به این معنی که هر چه ضخامت لایه میانی بیشتر باشد، پانل عایق بهتری خواهد بود و از خروج دمای سردخانه جلوگیری می‌کند. همچنین برای لایه بیرونی پانل‌های سردخانه‌ای از ورق آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم استفاده می‌شود که برطبق درخواست مشتری و کاربرد پانل، می‌تواند متفاوت باشد.

ساندویچ پانل سردخانه ای دارای چه ساختاری است ؟

ساندویچ پانل سردخانه‌ای همانند سایر پانل‌ها از یک لایه عایق تشکیل شده و از دو طرف توسط دو لایه ورق فلزی پوشانده شده است. این مصالح به گونه ای طراحی شده اند که از ورود و خروج هوا به درون سردخانه جلوگیری می‌کنند.

یکی از با کیفیت ترین فوم‌های عایقی که برای این نوع ساندویچ پانل استفاده می‌شود، فوم پلی یورتان تزریقی با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب است. فوم پلی یورتانی که برای ساخت این ساندویچ پانل‌ها استفاده می‌شود از نوع غیر قابل اشتعال PIR بوده و این یکی از نقاط قوت ساندویچ پانل سردخانه‌ای محسوب می‌شود. ساختار این نوع ساندویچ پانل‌ها به گونه ای است که اتلاف انرژی دیواره ها و سقف سردخانه را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

این نوع ساندویچ پانل‌ها به صورت فاق و زبانه طراحی شده اند به گونه ای که به راحتی در یکدیگر چفت شده و این موضوع مانع از ورود و خروج هوا و تغییر دمای سردخانه می‌شود. همانطور که گفتیم آلوزینک یکی از ورق‌هایی که از آن برای پوشش ساندویچ پانل سردخانه‌ای استفاده می‌شود. این ورق با استفاده از روی و آلومینیوم پوشانده شده و این ترکیب باعث افزایش مقاومت آلوزینک می‌شود. لذا برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل‌های سردخانه ای در برابر زنگ زدگی و خوردگی، ورق آلوزینک بیشترین کاربرد را دارد.

ساندویچ پانل سردخانه ای چه ویژگی هایی دارد؟

در گذشته برای عایق سازی دیوار و سقف سردخانه‌ها از مصالح سنتی استفاده می‌شد اما با گذشت زمان ساندویچ پانل سردخانه ای جایگزین آن‌ها شد و به این ترتیب به صورت بهینه‌تری می‌توان از مصرف انرژی در سردخانه ها جلوگیری کرد. ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای ویژگی‌های زیادی دارند که از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت - ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

پانل سردخانه ای مقاومت بالایی در برابر انتقال رطوبت، حرارت و برودت دارند.ساندویچ پانل سردخانه‌ای در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، طول عمر بالایی دارد.پانل‌ها ی سردخانه ای سرعت اجرای پروژه‌ها را به طرز قابل توجهی بالا می‌برند.تمامی استانداردهای لازم را برای نگهداری مواد غذایی یا دارویی را دارا هستند و وزن سبکی دارند.همانطور که گفتیم این دسته از پانل‌ها به واسطه فوم پلی اورتان در لایه میانی از مقاومت بالایی در برابر حریق دارند.استفاده از ورق آلوزینک در لایه خارجی پنل سردخانه‌ای، آن را در برابر عواملی همچون رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم می‌سازد.امکان جداسازی و نصب و استفاده مجدد در محلی دیگر از ویژگی‌های بارز این دسته از پانل‌های ساندویچی است.چنین ساندویچ پانل‌هایی با گذشت زمان مقاومت و استحکام خود را از دست نمی‌دهند و توان تحمل وزن و فشار بالا را دارند.در برابر حوادث طبیعی چون زلزله، بادهای شدید و یا وارد شدن فشار زیاد، بسیار مقاوم می‌باشند.عملیات نصب و اجرای سردخانه‌ها با کمک چنین پانل‌هایی بسیار راحت تر می‌شود چرا که در کوتاهترین زمان ممکن نصب می‌شود.ساندویچ پانل‌هایی که برای سردخانه استفاده می‌شوند، بهداشتی و قابل شستشو هستند.

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

 ساندویچ پانل های سردخانه ای عبارتند از

پانل‌های سردخانه‌ای انواع مختلفی دارند و براساس نوع سردخانه در ۴ گروه تقسیم بندی می‌شوند

سردخانه‌های بالای صفر

سردخانه‌های پایین صفر

سردخانه‌های متحرک

سردخانه‌های دو مداره

ساندویچ پانل سردخانه ای – ورق رنگی شیروانی – قیمت نصب ساندویچ پانل – ساندویچ پانل ارزان – لیست قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سردخانه‌ای دارای چه کاربرد و کاربری میباشد ؟

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت - ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

این نوع از ساندویچ پانل‌ها را عمدتا برای ساخت سردخانه استفاده می‌کنند. از دیگر کاربردهای این دسته از ساندویچ پانل‌ها عبارت است از:

واحدهای سردسازی ورزشگاه‌ها و هتل‌ها

ساخت تونل انجماد در ساختمان‌ها

قابلیت سردسازی در صنایع دریایی و غذایی

قابل استفاده در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تجهیزات پزشکی و تولیدی‌های گل و گیاه

قابل استفاده در دامداری‌ها

ساندویچ پانل سردخانه‌ای دست دوم

لازم به ذکر است که برخی از سازندگان سردخانه برای اینکه هزینه ساخت را کاهش دهند، از ساندویچ پانل سردخانه‌ای دست دوم استفاده می‌کنند که این امر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است اما معایب زیادی به همراه خواهد داشت. به دلیل استفاده طولانی مدت از این نوع پانل‌ها و استفاده مجدد از آنها، علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری شرایط مناسبی نخواهند داشت بلکه احتمال رشد باکتری در هسته میانی آنها نیز وجود خواهد داشت.

لذا به منظور جلوگیری از خسارات وارده به سازه توصیه می‎کنیم تا حد ممکن از نوع دست دوم این پانل ها خوداری کنید.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای

قیمت ساندویچ پانل سردخانه‌‌ای همانند سایر ساندویچ پانل‌ها به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد و از مهمترین آن‌ها می‌توان به چگالی عایق ساندویچ پانل‌، ضخامت فوم ساندویچ پانل، جنس و ضخامت ورق روکش اشاره کرد. بنابراین قیمت پانل سردخانه ای با توجه به موادی که برای ساخت آن استفاده می‌شود و نوع کاربرد و همچنین ضخامتی که دارد متغیر می‌باشد.

آموزش نصب ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت - ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل سردخانه ای با کیفیت

بررسی نحوه نصب ساندویچ پانل سردخانه

نحوه نصب ساندویچ پانل سردخانه برای تمامی این ساندویچ پانل‌ها ساخته شده با هر نوع ماده‌ای یکسان است. این پانل‌ها برای افزایش طول عمر نگهداری مواد غذایی کاربرد دارند.

نصب ساندویچ پانل سردخانه

مراحل نصب ساندویچ پانل سردخانه

حفظ مواد غذایی باتوجه به گرم شدن کره زمین بسیار دشوار است. بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که چگونه پانل‌های سردخانه عمل می‌کنند. نحوه نصب ساندویچ پانل سردخانه برای استفاده طولانی مدت از محصول بسیار مهم است. اولین و مهمترین شرط برای استفاده طولانی مدت از سردخانه‌ها بدون ایجاد مشکل و به دست آوردن نتایج مورد انتظار، مونتاژ مناسب است. در این میان قیمت ساندویچ پانل سردخانه هم بسیار مهم است

لذا به منظور اطلاع قیمت ساندویچ پانل سردخانه‌ای ماموت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش شرکت دنیای ماموت در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

۷۸۶۵ ۳۸۲ ۰۹۱۲

۲۷۱۷ ۳۲۲۲ ۰۲۸

ارتباط با مدیریت

mammutpanel@yahoo.com

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای
لیست قیمت ساندویچ پانل
ساندویچ پانل ارزان

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت یکی از مهم ترین مراحل عایق سازی سقف و دیواره های یک سردخانه یا تونل انجماد , مرحله نصب و اجرای ساندویچ پانل است . که اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

فروش اتاق یخچالی ایسوزو باعث افتخار است که دنیای ماموت با رعایت بالاترین استانداردهای مرتبط و استفاده از بهترین مواد اولیه و جدید ترین تکنولوژی های جهان , توانسته است حرف اول کیفیت در صنعت تولید اتاق یخچالی در کشور را داشته باشد و شعار تجربه بهترین ها را به تحقق برساند .

عایق پلی اورتان چیست ؟

عایق پلی اورتان چیست ؟ فوم های سفت و سخت پلی اورتان یکی از محبوب ترین عایق های انرژی جهان هستند و این فوم ها میتوانند با توجه به قابلیت حفظ درجه حرارت بصورت یکنواخت , هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند برای ادامه مطلب با ما همراه باشید .

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفی

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفیبه عوامل مختلفی چون نوع ورق فلزی ضخامت ورق فلزی نوع عایق ضخامت عایق و غیره بستگی دارد اما معمولا قیمت انها مقرون به صرفه تر میباشد و تفاوت قیمت زیادی با سایر ساندویچ پانل ها ندارد .ادامه مطلب را از دست ندهید .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.