نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب شیروانی یا نصاب ساندویچ پانل هریک دارای مبحث جداگانه ای در حیطه کاری خود میباشند البته کلمه شیروانی کوب از سقف شیروانی برگرفته شده است سقف هایی به شکل هشتی که دارای دو شیب هستند که در زمانهای نه چندان دور با ورق پشم شیشه و طوری پوشش داده میشده اند که به افرادی که این پوشش ها را ااجرا میکردند در زبان عامیانه شیروانی کوب میگفتند ولی امروزه این سقف های شیبدار و غیره را با عایق های پیش ساخته ای مانند ساندویچ پانل پوشش میدهند و به متخصصانی که اجرای ساندویچ پانل را انجام میدهند در زبان عامیانه به نصاب ساندویچ پانل معرفی میشوند با ماهمراه باشید

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب
نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب ساندویچ پانل

به کسانی که نصب ساندویچ پانل را به روی سوله و سازه فلزی و فضایی با مهارت خاصی نصب و آب بند میکنند نصاب ساندویچ پانل میگوین اگر چه ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح سنتی به راحتی نصب میشوند اما این بدین معنی نیست که افراد غیر متخصص نیز میتوانن نصب ساندویچ پانل را به درستی و آسانی انجام دهند ساندویچ پانل علاوه بر مهارت بالا رویی و حرکت در سقف سازه باید بتوانند به صورت دقیق ابعاد را برآورد و طبق اندازه زد و سوله سفارش دهند تا در شرکت تولیدی پانل به همان صورت تولید و برش دهند چون ساندویچ پانل دارای نری و مادگی میباشد که باید به صورت اصولی سرجای خود چفت و آب بند شود . .و اگر سازه طوری طراحی شده است که پانل دارای اورلب چپ و راست باشد باید به صورت اصولی براورد و اورلب ها مشخص و تعین شود .برای همین کار نصاب ساندویچ پانل کار سخت و اصولی است . تا بصورت دقیق و نصب و آب بند شود چون کوچکترین قصور در کار ممکن است زیانهای زیادی به کارفرما وارد نماید برای همین از شما مشتریان محترم درخواست میشود که برای نصاب پانل پروژه های خود از نصابان ماهر و آموزش دیده استفاده کنید .

ساندویچ پانل دنیای ماموت – اتاق یخچالی – مشخصات ساندویچ پانل – فروش ورق رنگی وشیروانی -قیمت ساندویچ پنل –

شیروانی کوب

شیروانی کوب اصطلاح قدیمی است که برای پوشش مصالح قدیمی مانند ورق + پشم شیشه+ طوری استفاده می شده که هر فرد که توانایی بالا رویی و قدرت حرکت در سوله را داشته و میتوانسته ورق و طوری و پشم شیشه را نصب کنند اصطلاحا میگفتند که شیروانی کوب است در شیروانی کوب نیاز به مهارت خاصی نیست چون متراژ ورق مشخص و درکارخانه تولید میشود و چون اور لب ندارد ( نری و مادگی ) به راحتی در سازه یا سوله نصب میشود . و اگر جایی کم یا زیاد بود ورق کرکره را کم یا زیاد میکردند و به راحتی نصب می شود و شیروانی کوب یعنی کسی که پوشش سقف شیروانی یا همان هشتی را انجام میدهد . کسانی که شیروانی کوب میباشند در نصب ساندویچ پانل معمولا مهارت ندارند و ممکن هست در براورد ابعاد یا آب بندی ان دچارمشکل شوند .

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب
نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصابان دنیای ماموت

دنیای ماموت برای رفاه حال مشتریان اقدام به آموزش نصابان ماهر و آموزش دیده نموده است شما میتوانید با تماس با شرکت ماموت راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید . تنوع محصولات ساندویچ پانل بسیار زیاد است که هر کدام برای کاربری خاصی مناسب و مورد تایید میباشد شما میتوانید از مشاوران کمک بخواهید تا بهترین محصول را از تنوع محصولات دنیای ماموت با توجه به نوع سازه و کاربری پروژه انتخاب نمایید تا با کمترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایید .

خصوصیات نصابان دنیای ماموت

تسریع زمان اجرای پروژه

قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن

تهیه و ارسال ساندویچ پانل

اندازه گیری و طراحی ابعاد بصورت رایگان

نصب ساندویچ پانل 

گارانتی و پشتیبانی آنلاین

اجرای پروژه در سراسر کشور

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب
نصاب ساندویچ پانل یا شیروانی کوب

برای دیدن پروژه هایی اجرایی توسط نصابان شرکت دنیای ماموت کلیک کنید .

ساندویچ پانل دنیای ماموت – اتاق یخچالی – مشخصات ساندویچ پانل – فروش ورق رنگی وشیروانی – قیمت ساندویچ پنل –

شما میتوانید با پیام در شبکه های اجتماعی ایتا – سروش – واتساب به شماره همراه ۷۸۶۵ ۳۸۲ ۰۹۱۲ با ما در ارتباط باشید

شماره تماس

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل دنیای ماموت

اتاق یخچالی
مشخصات ساندویچ پانل
قیمت ساندویچ پنل

نصب و اجرای درست پانل سقفی

نصب و اجرای درست پانل سقفی تلاش شرکت دنیای ماموت این است که ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه و اتکا به پشتوانه دانش فنی نیروهای متخصص و خطوط تولید مدرن , تجربه خوبی را برای مشتریان  قم بزند تا بتوانند به افزایش رضایتمندی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی دست یابد .

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی

ساندویچ پانل سردخانه های صنعتی به دلیل مزایای عایق بودن در برابر گرما و سرما  و مقاومت بالا در برابر رطوبت و بهینه سازی انرزی در بسیاری از سردخانه های صنعتی استفاده و کاربرد دارد و بسیاری از سردخانه سازان از این نوع متریال برای ساخت سردخانه های خود استفاده می نمایند .

دنیای ماموت در صنعت کلین روم

دنیای ماموت در صنعت کلین روم ساندویچ پانل های دنیای ماموت در شرایط سخت و مختلف قابل استفاده هستند و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدویتی وجود ندارد . این مصالح در مقایسه با سایر مصالح , دورریز کمتری دارند و این امر ارزش فوق العاده آن ها را به خوبی نشان می دهد . 

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل

نصب درست و صحیح ساندویچ پانل یکی از مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته , نصب سریع و سهولت در نصب می باشد . شما می توانید با نصب سریع و اصولی درست ساندویچ پانل ها در کنار کیفیت و مزایای منحصر به فردی که دارند سریعتر به هدف خود برسید و از لحاظ عایق بندی و پایداری خیالتان راحت باشد .

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.